به مناسبت هفته ناجادرزنجان؛

راه اندازی قطار نظم و دوستی در پلیس راه آهن شمالغرب ˝زنجان˝

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس راه آهن شمالغرب از راه اندازی قطار نظم و دوستی كه از برنامه های پلیس راه آهن كشور در راستای گرامی داشت هفته نیروی انتظامی بود در پلیس راه آهن زنجان خبر داد.

کد مطلب: ۴۰۶۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، " سرگرد علیزاده" گفت: پلیس راه آهن شمالغرب در راستای اجرای برنامه های هفته ناجا، یكی از برنامه های خود با عنوان قطار نظم و دوستی را با هدف نهادینه كردن نظم و قانون، آموزش همگانی و پیشگیری از بروز برخی رفتارهای پرخطر در حاشیه خطوط ریلی با همكاری پلیس پیشگیری استان واداره كل راه آهن شمالغرب اجرا كرد .

شایان ذكر است این برنامه كه در سالن مسافری ایستگاه راه آهن زنجان برگزار شده بود سرهنگ طلوعی رئیس محترم پلیس پیشگیری استان، سرهنگ رفیعی اعزامی از بازرسی كل ناجا ومدیر كل محترم راه آهن شمالغرب مهندس علی خدائی نیز حضور داشتدند ابتدا سرگرد علیزاده رئیس پلیس راه آهن شمالغرب ضمن خیر مقدم گویی به حضور مهمانان و دانش آموزان به هدف از راه اندازی قطار وآموزش های همه جانبه در خصوص حوادث ریلی پرداخت .

سرهنگ طلوعی رئیس پلیس پیشگیری استان زنجان با اریه سخنانی ، كودكان را یك عنصر اساسی در پیشگیر از حوادث دانستند چرا كه كودكان در همه سفرها به همراه والدین خود هستند و می توانند همیشه همیار پلیس باشند .

دانش آموزان پس از اجرای مراسم سوار قطار نظم و دوستی از مبداء زنجان به مقصد ایستگاه بناب با همراهی رئیس پلیس پیشگیری استان ،مدیركل راه آهن شمالغرب ورئیس پلیس راه آهن شمالغرب وجمعی از كاركنان پلیس راه آهن شمالغرب و تنی چند از مسئولان راه آهن و بیش از سی نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی به راه افتاد .

گفتنی است، در طول مسیر ضمن پذیرایی و اهدای هدایا برنامه های شاد ومفرح و حضور دانش آموزان در كابین لوكوموتیوران و آموزش های همه جانبه به آنها در خصوص عواقب سنگ پرانی و غیره ارایه گردید.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار