جزئیات خودسوزی شهروند ملکانی اعلام شد

خبرگزاری پانا:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملکان جزئیات خودسوزی شهروند ملکانی را اعلام نمود.

کد مطلب: ۴۰۶۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا،پیمان محمدپور در خصوص خودسوزی شاکی به هویت آقای (س . ن) ۴۵ ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺯ ﺭﻭﺳﺘﺎﯼ لکلر ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﻣﻠﮑﺎﻥ‏ که ﺑﺎ ﺭﯾﺨﺘﻦ ﺑﻨﺰﯾﻦ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺧﻮﺩ ﺭﻭﺯ ﺩﻭﺷﻨﺒﻪ ۶ ﻣﻬﺮ ﻫﻔﺘﻪ ﺟﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﻣﺤﻮﻃﻪ ﺩﺍﺩﮔﺴﺘﺮﯼ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺳﻮﺯﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص جرم آدم ربایی در پرونده های آدم ربایی و به اصطلاح فراری دادن دختر در سطح شهرستان ملکان و روستاهای این شهرستان که در آن خواستگار بعد از شنیدن جواب منفی از طرف خانواده دختر، اقدام به ربایش وی می نماید و گاهاً نیز معلوم می شود که دختر خانم و خانواده اش بی خبر از موضوع ربایش می باشند، سیاست ما در قوه قضائیه بر این است که با مرتکبین آدم ربایی برخورد شدیدی داشته باشیم و در تعدادی از پرونده ها نیز احکامی مبنی بر تحمل 10 یا 15 سال حبس صادر و اجرا می شود.

وی افزود: در آدم ربایی اخیر در ﺭﻭﺳﺘﺎﯼ لکلر ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﻣﻠﮑﺎﻥ در عرض دو روز متوالی دختر دو خانواده را ربوده بودند که یکی از آنها در مورخ 4 مهر صورت گرفته، پدر دختر ربوده شده به قصد ازدواج فردای آن روز بعنوان شاکی به مرجع قضایی مراجعه می نماید که متعاقباً دستورات لازم در خصوص شناسایی متهمین و جمع آوری دلایل صادر و پرونده به پلیس آگاهی ارسال می گردد و مأمورین بعد از ظهر همان روز چند بار به محل سکونت متهمان مراجعه می کنند ولی موفق به پیدا کردن آنها نمی شوند؛ سپس با صدور دستور ورود به مخفیگاه های احتمالی و صحبت با خانواده و خویشاوندان متهمان، مأمورین با استفاده از شگردهای پلیسی موفق می شوند که متهم و ربوده شده را که به ارومیه رفته بودند به ملکان کشانده در ساعت 10:30 صبح به مرجع قضایی معرفی کنند. لیکن متأسفانه پدر دختر ربوده شده با عنوان اینکه دختر ربوده شده خانواده ای دیگر که به میاندوآب رفته بودند به ملکان برگشته اند ولی متهم و دختر وی مراجعت ننموده اند، بیست دقیقه قبل از معرفی متهم و دخترش اقدام به خودسوزی می نماید.

دادستان عمومی شهرستان ملکان تصریح کرد: متهم به هویت (ب. ش) با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان مراغه شده و ربوده شده نیز تحویل خانواده اش گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار