افتتاح دو واحد آموزشی خیر ساز در شهرستان ری

خبرگزاری پانا :فرماندار ویژه شهرری با بیان اینکه مشارکت مردم کیفیت و سرعت عمران و آبادانی کشور و خدمت رسانی را بالا می برد گفت: یکی از مصادیق مشارکت مردم در امور تشویق آنان به حضور در امور خیریه است و خوشبختانه این ظرفیت در مردم وجود دارد.

کد مطلب: ۴۰۵۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، هدایت اله جمالی پور در مراسم آغاز بهره برداری از دو مدرسه خیرساز در شهرری با تجلیل از خیرین مدرسه ساز با اشاره به مشکلات مالی دولت در سالهای اخیر افزود: خیرین با اقدامات خود بار دولت را سبک می کنند و مسوولان نیز قدردان کمک های آنان هستند .
وی تصریح کرد: کشور ایران کشوری منحصر به فرد با امکانات خاص و نیروی انسانی متخصص است و همگان باید دست در دست هم از این فرصت برای ارتقای منطقه ای و بین المللی کشور استفاده کنیم .

محمد اسدنژاد، رییس ناحیه دو آموزش و پرورش شهرری ادامه داد : مدرسه حدیقه ماکویی با همت خیر نیک اندیش دکتر محمد حسن مغاره ای ساخته شده و دارای یک هزار و 500 متر مربع بنا در یک هزار و 33 متر مربع عرصه، 11 کلاس فعال و 6 اتاق برای بخش اداری، یک آزمایشگاه و یک کتابخانه است .

در ادامه این برنامه معاون پرورشی و فرهنگی، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: رسالت آموزش و پرورش با توجه به اسناد تحول بنیادین معطوف به مسائل تربیتی و پرورشی است و باید از نگاه صرف به آموزش فاصله گرفت .

سید مجتبی هاشمی ادامه داد: آموزش و پرورش باید انسان تربیت کند انسانی که با سبک زندگی ایرانی اسلامی، مسوولیت پذیر بوده و قدرت حل مساله داشته باشد .

وی خاطرنشان کرد: خیرین با احسانی که در حق بندگان خدا و دانش آموزان می کنند اسوه همه انسان های جامعه هستند .

شایان ذکر است ،مدرسه حدیقه ماکویی با یک هزار و 500 متر مربع بنا در یک هزار و 33 متر مربع عرصه، 11 کلاس فعال و 6 اتاق برای بخش اداری، یک آزمایشگاه و یک کتابخانه و مدرسه فریدون محصص نیز با یک هزار و 145 متر مربع بنا در 2 هزار و 10 متر مربع عرصه با 12 کلاس و 7 اتاق اداری، یک آزمایشگاه و یک کتابخانه از ابتدای سال تحصیلی جدید مورد بهره برداری دانش آموزان شهرری قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار