دبیر دوازدهمین کنگره بین‌المللی صرع:

طول درمان بیماری صرع 2 تا 5 سال است

خبرگزاری پانا: دبیر دوازدهمین کنگره بین‌المللی صرع با بیان اینکه دارو خط اول درمان صرع است،‌ گفت: دوره درمان بیماری صرع نیز بستگی به نوع آن دارد و از 2 تا 5 سال به طول می‌انجامد.

کد مطلب: ۴۰۴۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، احمد نگهی از برگزاری دوازدهمین کنگره بین‌المللی صرع در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: این کنگره از 30 دی تا 2 بهمن سال جاری پذیرای متخصصان از گروه‌های مختلف به ویژه نورولوژی، نورولوژی اطفال، روانپزشکان، طب اورژانس و جراحی اعصاب است.

وی افزود: فراخوان ارسال مقالات آغاز شده و 30 آبان سال جاری آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنگره است.

دبیر دوازدهمین کنگره بین‌المللی صرع با بیان اینکه صرع شایع‌ترین بیماری نورولوژی اطفال است، عنوان کرد: صرع همچنین دومین بیماری شایع نورولوژی در دنیاست. بنابراین لازم است به صورت جدی به آن توجه شود.

نگهی افزود: انواع مختلف بیماری صرع، روش‌های تشخیص، تازه‌های درمان، داروهای جدیدی که وارد کشور شده یا در داخل تولید می‌شوند و جراحی‌های صرع از جمله محورهای اصلی این کنگره هستند.

وی با بیان اینکه دو کارگاه عملی آموزشی برای کنگره تدارک دیده شده است، گفت: کارگاه نخست پیرامون برخورد اورژانس با بیمار مبتلا به صرع و دیگری درباره تشنج‌های استاتوس است.

وی افزود: اگر درمان بر اساس نوع صرع درست انتخاب شود بهبودی کامل را به دنبال دارد. دوره درمان بیماری صرع نیز بستگی به نوع آن دارد و از 2 تا 5 سال به طول می‌انجامد. خط اول درمان صرع داروست، اما در برخی فرم‌های خاص اگر صرع به دارو جواب ندهد، جراحی انجام می‌شود.

دوازدهمین کنگره بین‌المللی صرع 30 دی تا 2 بهمن سال جاری در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار