با حضور ۱۵۰ مدیر مدرسه;

همایش قطب یک کشوری تجارب برتر مدارس هوشمند در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری پانا:همایش یک روزه قطب یک کشوری تجارب برتر مدارس هوشمند، 22 مهر ماه با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در تبریز برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۴۰۴۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

عاشور اکرمی در گفت و گو با خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، با اعلام این خبر گفت: این همایش با هدف بررسی تجارب برتر سایر استانها در این حوزه و آسیب شناسی و جمع بندی تجربیات برتر و در نهایت معرفی برترینها به مرحله کشوری انجام می شود.

معاون آموزش متوسطه استان اظهار داشت: این همایش با موضوع تجارب برتر مدارس هوشمند در فرایند یاددهی و یادگیری با هدف گردآوری تجربیات مدیران و دست اندرکاران مدارس هوشمند، ارائه راهکارهای ارتقاء فرایند یاددهی و یادگیری و نیز آسیب شناسی فرآیند یاددهی و یادگیری و نیز آسیب شناسی فرآیند یاددهی و یادگیری در مدارس فوق با میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
اکرمی افزود: همایش تجربیات برتر مدارس هوشمند با شرکت 150 مدیر مدرسه و کارشناسان مربوطه از استانهای قزوین، زنجان، اردبیل و آذربایجان غربی 22 مهر در تبریز برگزار می گردد.
و ی با بیان اینکه معاون آموزش متوسطه وزارت و مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این همایش حضور خواهند داشت تصریح کرد: در این همایش تعدادی از مدیران پنج استان شرکت کننده تجربیات ارزشمند استفاده از تجهیزات هوشمند سازی در فرآیند آموزشی را ارائه می نمایند در نهایت تجربیات برتر جمع بندی و در مرحله کشوری همایش شرکت خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار