اولین برکات سفر هئیت دولت به آذربایجان شرقی به ثمر نشست:

بخشودگی جرائم مالیاتی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

خبرگزاری پانا :اولین برکات سفر هئیت دولت به آذربایجان شرقی به ثمر نشست ، در راستای مصوبات هئیت دولت تدبیر وامید جرائم مالیاتی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بخشیده شد.

کد مطلب: ۴۰۳۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، شمس الله فیروزیان با اعلام اینکه، اتوبوسرانی تبریز روزانه نزدیک به 800 هزارنفر جابحائی شهروندان محترم و مسافرین عزیز را بر عهده دارد افزود: در کنار کارهای روزمره و تلاشهای ابواب جمعی ،متاسفانه اتوبوسرانی تبریز شرکتی است ضررده و از دیر باز به تعدادی از سازمان های دولتی اعم از سازمان مالیاتی، سازمان تامین اجتماعی و شرکت گاز و... بدهی دارد .

وی افزود: درآمد حاصل از فروش بلیط کفاف تامین هزینه های شرکت از جمله گازوئیل و لوازم یدکی و لاستیک اتوبوس ها را نمی کند در نتیجه ما توان پرداخت مالیات و دیگر بدهی ها را نداریم و لاجرم افزایش بدهی های ماهانه به شرکت های مارالذکر باعث مشمول شدن به پرداخت جریمه های نجومی می شود که عدم توان پرداخت آن یکسری اقدام های حقوقی را از طرف سازمان مالیاتی از جمله ممنوع الخروج و ممنوع المعامله بودن تعدادی از مدیران شرکت را در سنوات گذشته موجب شده است .

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تصریح نمود: با پیگیریهای بعمل آمده و با مکاتبات شهردار محترم تبریز جناب آقای دکتر نجفی با معاون محترم اجرائی ریاست جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سفر هیات محترم دولت به استان و به تبع آن مکاتبه با وزیر محترم اقتصاد و دارائی نهایتا" طی مکتوبی به شماره 200/10372 مورخه 94/5/18 از طرف رئیس محترم سازمان مالیاتی کل کشور و تعقیب مکاتبات، کل جرائم بدهی های شرکت واحد اتوبوسرانی به سازمان مالیاتی تا سال 1390 وفق ماده 191 ق .م. م بخشوده شد .

فیروزیان این اقدام دولت خدمتگزار را در راستای کمک به حوزه حمل و نقل عمومی دانست و تصریح کرد: با این حمایتهای غیر مستقیم و مستقیم، شهروندان محترم از برکات یک سیستم حمل و نقل کارآمد با اتوبوس های نوسازی و تجهیر شده بهره مند می شوند .

وی ضمن تقاضای تداوم این اقدامات اظهار امیدواری کرد: با شروع مکاتبات انشاء ... این مهم شامل سایر سازمان های دولتی طلبکار شرکت واحد از جمله تامین اجتماعی نیز بشود و با پیگیریها شاهد به منصه ظهور رسیدن این مهم نیز شویم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار