مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل:

استان اردبیل سه برابر مقدار مصرف برق تولید می کند

خبرگزاری پانا: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: استان اردبیل دارای زیر ساخت های مناسبی است به طوری که سه برابر مقدار مصرف برق تولید می کند.

کد مطلب: ۴۰۳۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،علی علیزاده افزود: میزان تولید برق استان سه برابر مقدار مصرف استان است و مابقی تولید واریز شبکه سراسری می شود تا برق مورد نیاز سایر هموطنان در کشور تامین شود.
وی با اشاره به این که تراز انرژی برق استان همیشه مثبت است اظهار کرد: همچنین مقداری از برق تولیدی استان به صورت تبادل انرژی با کشورهای همسایه شمالی انجام می گیرد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به اینکه به تمام کشورهایی که دارای مرز خاکی با کشورمان هستند تبادل انرژی صورت می گیرد بیان کرد: امیدواریم با تبدیل استان اردبیل به منطقه آزاد تجاری و ویژه اکثر انرژی های تولیدی صرف کشاورزی و صنعت در استان شود و باعث افزایش ارزش افزوده گردد.
علیزاده اضافه کرد: از نظر زیر ساخت ها استان اردبیل در جایگاه خوبی قرار دارد که از این پتانسیل بسیار خوب می توانیم برای سرمایه گذاری کلان ، اشتغال ، در آمد زایی و رفاه مردم در استان استفاده کنیم.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زیر ساخت های بین شهری و روستایی را در استان مناسب ارزیابی کرد و گفت: شبکه انتقال برق به تمامی شهرستانها و روستاهای استان بسیار مناسب گسترده شده است به طوری که تامین برق و انرژی مورد نیاز وامکانات برق رسانی به تمامی سرمایه گذاران فعلی و آینده آماده و مهیا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار