فرماندارشهرستان پیشوا:

عید قربان جشن رهایی از اسارت نفس

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان پیشوا فرارسیدن عید قربان را به ملت ایران وبه خصوص مردم شهرستان پیشوا تبریک گفت.

کد مطلب: ۴۰۱۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عباس ملکوتی خواه گفت: عید قربان زیباترین جلوه بندگی در برابر خالق عالم و جشن رهایی از اسارت نفس و وابستگی ها است.

وی در ادامه افزود: این روز یادآور آزمایش سنگین الهی از حضرت ابراهیم خلیل الله است و او نیز با اثبات بندگی و قربانی کردن نفس خود توانست سربلند این آزمون باشد و به پاس این بندگی، عید قربان چشم روشنی آسمان ها شد.

ملکوتی خواه گفت: امتحان حضرت ابراهیم(ع) یکی از بزرگ ترین امتحانات الهی در طول تاریخ بود، امتحانی که هدفش تهی کردن قلب وی از مهر غیرخدا بود تا عشق الهی را در سراسر قلب او متبلور سازد و درس عبودیت واقعی و جهاد در راه خدای بزرگ را به نسل های بعد بیاموزد.

وی با اشاره به نماز پرشکوه امت اسلامی در روز عید سعید قربان، گفت: نمایش عظیم و بالنده امت اسلامی در نماز عید سعید قربان تجلی وحدت و همدلی مسلمانان است که همه ساله پویاتر و باشکوهتر از گذشته برگزار می گردد و آینده ای روشن را برای امت اسلامی بشارت می دهد و مردم ولایی و متدین شهرستان پیشوا نیز هرساله با حضور پررنگ خود در این نماز پرصلابت، امید و اقتدار را فریاد می زنند.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطر نشان کرد: اینجانب عید سعید قربان را به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خدمتگزاران دولت تدبیر و امید و ملت شریف به خصوص مردم شهرستان پیشوا تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

/خبرنگار: سیما قربانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار