پیام استاندار چهارمحال وبختیاری به مناسبت بازگشایی مدارس

خبرگزاری پانا:استاندار چهارمحال وبختیاری به مناسبت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 95- 94 پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۴۰۰۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،متن کامل پیام استاندار چهارمحال وبختیاری به این شرح است:
(( اطلبوالعلم الی المهد الی الحد ))
امام صادق (ع) : اگر مردم می دانستند علم چه فوایدی دارد ، هر آینه در جست و جوی آن برمی آمدند ، گر چه در راه آن خون بریزند و در ژرفای دریاها فرو روند .
ماه مهر، فرصت دوباره برای نوسازی و بهسازی در آرمانها و تحقق نوگرایی در اندیشه ها و جوشش حقیقی حیات و پویایی است. مهر، نماد روشنی و بازنگری در ساختارها و تلاش دوباره در رسیدن به پویایی و آغاز تولدی نوین در ساختار آموزش و پرورش است. ارمغان مهر، بهتر زیستن، بهتر نگریستن و بهتر از همة دیروزها، باسرسبزی و طراوت زیستن راست.
تقارن سال تحصیلی جدید با آغاز هفته شکوهمند دفاع مقدس و نیز دهة امامت و ولایت ، تقارنی خجسته و نیکوست که فضای دانشگاه را با کرامت اهل بیت (ع)و یاد و خاطرات شهدا، متبرک می‌سازد و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر دانشگاه یادآور می سازد.
در عصر حاضر، پیشرفت علم و تکنولوژی به همراه حراست از مواریث فرهنگی ، لزوم توجه به هویت ملی، باروری و شکوفایی خودباوری و جهت‏دهی به اذهان جامعه در جهت حفظ ساختار فرهنگی و علمی جامعه، تضمین کننده استقلال سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هرکشوری در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی وحفاظت از کشور در برابر هجمه گسترده غربی‌ها به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی است. جدی گرفتن جایگاه ونقش تعیین کننده اساتید و معلمان به عنوان فرماندهان جهاد در جبهه علمی ودر سنگر دانشگاه و افزودن برتلاشهای گذشته درمسیری که به گسترش کمی و کیفی آموزش و کاربردی گردیدن تحقیقات و فناوری در علوم منجر گردد، از انتظارات اینجانب از مدیران و مسئولین تلاشگر دانشگاه ها و مدارس است.شایسته است جوان ایرانی همیشه، تیر آمالش، قله های دانش و معرفت را نشانه رفته و بال پرواز به اوج کمال انسانی را فراهم سازد تا خود و جامعه از استعدادهای خدادادیش بهرمند شوند.
اساتید و معلمان عالیقدر بیائید همه با هم با دلسوزی، تعهد به خدمت، سخت کوش و وظیفه شناس و عفت و پاکدامنی، فرهنگ جامعه را متحول نماییم تا همة آحاد ملت از آن بهره مند گردند، ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی مراکز آموزشی، از درگاه آفریدگار حکیم استمرار توفیقات اساتید، معلمان و دانش‌پژوهان فرهیخته را خواستارم.

قاسم سلیمانی دشتکی
استاندار چهارمحال و بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار