پیام استاندار بوشهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

خبرگزاری پانا: استاندار بوشهر با صدور پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

کد مطلب: ۴۰۰۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،استاندار بوشهر با صدور پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را به آموزگاران، دبیران، استادان، دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر استان بوشهر تبریک گفت.

متن پیام استاندار بوشهر به شرح ذیل است:

رایحه خوش همیشگی مهرماه به مشام می­‌رسد و شروع تلاش دوباره نونهالان، نوجوانان و جوانان در عرصه علم‌اندوزی فصل پاییز را به طلایه‌دار فصل‌­ها مبدل کرده و سردی زمستان در راه را گرمابخش خواهد بود.

آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی کارآمد به عنوان یکی از ارکان استوار یک جامعه پویا جهت رشد و تعالی همه جانبه، از ملزومات پیشرفت هر کشوری است. ارتقاء، رشد، توسعه و به طور کل گردن­‌فرازی ایران اسلامی در عرصه جهانی مرهون تلاش‌های بی وقفه دانش‌آموزان، دانشجویان، آموزگاران­، دبیران واستادان در درازنای تاریخ این مرز و بوم بوده است.

در این راستا توجه به مقوله علم و دانش و تحصیل همراه با تهذیب از موارد مورد تأکید همیشگی مقام معظم رهبری بوده است. دولت تدبیر و امید نیز همواره علم و دانش را در اجرای امور محوله چراغ راه خود قرار داده و تأکید رئیس­ جمهور محترم در این زمینه بر هیچ کس پوشیده نیست.

دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز به خوبی می‌­دانند که در آینده‌ای نه چندان دور و از راه تحصیل در مقاطع مختلف سکان هدایت عرصه‌های خطیر اداره کشور را به دست خواهند گرفت و در راه آبادانی ایران اسلامی گام خواهند برداشت. پس وقوع آینده­‌ای روشن نیازمند کوشش هر چه بیشتر این عزیزان در کلاس‌­های درس خواهد بود.
اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید به آموزگاران، دبیران، استادان، دانش­‌آموزان و دانشجویان، موفقیت روزافزون همگان را در این راه ارجمند از خداوند بزرگ خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار