عضو هیات ارزیابی وزارت بهداشت:

امکانات دانشکده پزشکی و گروه پرستاری واحد یزد برتر از دیگر واحدهاست

خبرگزاری پانا: عضو هیات ارزیابی وزارت بهداشت گفت: امکانات موجود در دانشکده پزشکی و پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی یزد، نوید خدمات خوب به دانشجویان را می دهد. این امکانات در مقایسه با سایر واحدهای دانشگاهی برتری دارد.

کد مطلب: ۴۰۰۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزرش خبرگزاری پانا، دکتر نرگس طالقانی عضو هیأت ارزیابی وزارت بهداشت و درمان در این بازدید در خصوص امکانات دانشکده پزشکی و پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: امکانات، فضا و تعامل خوبی که بین دانشکده پزشکی و پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی یزد وجود دارد، در مقایسه با سایر واحدهای دانشگاهی برتری دارد.

وی خواستار فعالیت بیشتر استادان در حوزه پژوهش این دانشکده شد.

رئیس واحد یزد هم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد خدمات خوبی را به همشهریان ارائه داده لیکن بخش خدمات در دانشکده پزشکی به خصوص با داشتن رشته‌های پیراپزشکی می‌تواند خدمات جامع‌تر و کامل‌تری را به همشهریان ارائه دهد که خوشبختانه در زمان مدیریت دکتر میرزاده و تصدی دکتر لاریجانی و با حضور دکتر ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد، بخش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تولد دوباره‌ای یافته است.

دکتر محمدرضا اسلامی آمادگی کامل دانشگاه آزاد اسلامی یزد در خصوص بهینه سازی فضاهای فیزیکی برای استقرار استادان و خرید تجهیزات اعلام و اظهار کرد: فرصت خدمت فرصت مغتنمی است که خداوند در بخش هایی از زندگی به انسان عطا می کند بخصوص اگر در بخش پزشکی و پرستاری و خدمات پیراپزشکی باشد.

وی از افزایش عضو هیأت علمی دانشکده پزشکی نیز خبر داد و گفت: 20 فراخوان جذب پزشک در بخش‌های بالینی و علوم پایه داشته‌ایم و تشریفات 70درصد جذب این افراد نیز انجام شده و با به عضویت در آمدن این استادان و اضافه شدن به کادر هیأت علمی بخش استقرار و حضور تمام وقت و افزایش فعالیت‌های پژوهشی این دانشکده نیز مرتفع خواهد شد و ما دغدغه خاطر جذب دانشجویان رشته های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی را در بازار کار نخواهیم داشت که این خود نعمت بزرگی است.

اسلامی قول بازدید گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی یزد را از دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه اصفهان و دانشگاه آزاد خوراسگان را به همکاران دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب(ع) داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار