رییس انجمن انبوه سازان در گفت و گو با پانا:

فقط پول زمین مسکن ویژه قسطی است/80 میلیون برای ساخت کافی است

خبرگزاری پانا: رییس انجمن انبوه سازان با اشاره به اینکه 80 میلیون تومان برای ساخت مسکن ویژه و همچنین تکمیل زیربناها کافی است، گفت: دولت اقساط 10 ساله را بابت زمین در این پروژه دریافت می کند.

کد مطلب: ۴۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

ایرج رهبر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پانا در پاسخ به این سوال که آیا قیمت گذاری مسکن مهر منطقی است، اظهار داشت: 80 میلیون تومانی که طی چهار قسط دریافت می شود برای ساخت مسکن و همچنین تامین زیرساختهایی مانند آب و برق و گاز کافی است.

وی با اشاره به اینکه فضای مفید هر واحد 106 متر مربع است تصریح کرد: چون این ساختمانها با مالیکت زمین است دولت پول زمین را از خریدار دریافت می کند اما برای ایجاد شرایط مطلوب برای خریدار قیمت زمین به صورت اقساط 10 ساله دریافت می شود.

رییس انجمن انبوه سازان تاکید کرد: در فرایند قیمت گذاری انبوه سازان هیچ نقشی ندارند و وزارت راه و شهرسازی بر اساس برنامه ها و پیش بینی های خود قیمت گذاری کرده است.

رهبر در خصوص اینکه آیا قیمت منطقی است یا خیر گفت: از ابتدا قرار نبود این مسکن ارزان به مشتریان فروخته شود بلکه گفته شد مسکن ویژه 200 تا 300 هزار تومان زیر قیمت منطقه و به صورت اقساط تحویل می شود تا از التهاب تقاضا بکاهد و اجازه رشد قیمت را ندهد.

گفتنی است: تا کنون حدود 770 نفر طی چهار روز گذشته برای خرید مسکن ویژه اقدام کرده اند در حالی که 4 هزار و 500 واحد مسکونی تنها در منطقه تهرانسر در قالب این طرح در حال ساخت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار