معاون اول رئیس جمهور:

آب کلیدی ترین مسئله برنامه ششم است

خبرگزاری پانا : معاون اول رئیس جمهور در شورای اداری خراسان جنوبی گفت : آب کلیدی ترین مسئله برنامه ششم در کشور است

کد مطلب: ۳۹۹۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ،اسحاق جهانگیری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی در رابطه با راه اهن استان خراسان جنوبی گفت :دولت هیچ محدودیتی در اجرای پروژه راه آهن خراسان جنوبی ندارد و بعد از اتمام مطالعات این طرح ، آمادگی تامین اعتبارات مورد نیاز وجود دارد.

معاون اول رئیس جمهور به مذاکرات تیم هسته ای اشاره کرد ، ادامه داد: در مذاکرات 1+5 تمامی توفیقات هسته ای که قبلاً بدست آمده بود باید حفاظت می شد که این امر توسط تیم مذاکره کننده به خوبی به انجام رسید.

دکتر جهانگیری، ادامه داد: ملت ایران ثابت کرد که می شود با مذاکره و از راه گفتگو تمامی مسائل پیچیده را حل و فصل کرد که بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای در وین ، این امر به عنوان یک روش موفق در کشور ماندگار شد.

وی بابیان این مطلب که اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت قرار دارد، ادامه داد: تمامی دستگاه ها باید در بحث اقتصاد مقاومتی گام برداشته و از سیاست های مهم این دولت اجرای درست سیاست های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در این زمینه است.

وی قانون گزاری را یکی از وظایف مهم دولت دانست افزود: مبارزه با فساد بسیار مهم است که باید مورد توجه مسئولین در تمامی رده ها قرار گیرد.

وی حضور مردم در انتخابات مهم برشمرد و افزود : حضور مردم در تمامی صحنه ها به ویژه انتخابات بسیار مهم و ضروری است که باید به عنوان یکی از مظاهر همدلی بین مردم و دولت مورد توجه قرار گیرد.

معاون اول رئیس جمهور در شورای اداری خراسان جنوبی گفت : آب کلیدی ترین مسئله برنامه ششم در کشور است

وی ادامه داد: استان ها در برنامه ششم توسعه اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور باید نقش ارزنده ای را ایفا کنند این در حالیست که موضوع آب از کلیدی ترین موضوعات در برنامه ششم کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار