در سفر ستاری به زابل صورت گرفت؛

انجام مذاکرات در زمینه جلوگیری از تبخیر چاه آب نیمه‌ها

خبرگزاری پانا: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مورد مذاکرات انجام شده در سفر صبح امروز خود به زابل گفت: در این سفر مذاکراتی در زمینه جلوگیری از تبخیر چاه آب نیمه‌ها صورت گرفت که قرار بر این شد پروپوزال این طرح توسط مسئولین تهیه و به معاونت علمی ارائه شود.

کد مطلب: ۳۹۹۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سورنا ستاری در مورد این سفر که به همراه دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت، افزود: در این سفر از مراکز تحقیقاتی دانشگاه زابل واقع در محدوده چاه نیمه‌ها و پژوهشکده‌های وابسته به دانشگاه زابل بازدید داشتیم و در خصوص مشکلات این مراکز و پژوهشکده‌ها نیز مذاکراتی انجام شد، همچنین با اعضای هیئت علمی پژوهشکده‌های علوم دامی، گیاهان دارویی و زیست فناوری استان نیز گفت‌وگوهایی صورت گرفت.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور پس از بازدید از مراکز علمی و پژوهشی استان سیستان و بلوچستان در شورای اداری حضور یافت تا در خصوص مشکلات و مسائل استان بحث و تبادل نظر کنند.

بر اساس این گزارش، ستاری در ادامه سفر خود به سمت شهر بیرجند حرکت می‌کند تا در جلسه رئیس و مسئولین پارک علم و فناوری این شهر و رؤسای شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار