مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی در مصاحبه با پانا:

افتتاح 6 مدرسه‌ی برکت آذربایجانشرقی در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری پانا: مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجانشرقی گفت:47 کلاس درس با اجرای طرح بنیاد برکت اهدایی مقام معظم رهبری در استان آذربایجانشرقی در آستانه سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۳۹۸۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا عیدی در گفت و گو با خبرنگار پانا،خاطر نشان ساخت:ساخت،تحویل و بهره برداری از 140 مدرسه با 844 کلاس درس بنیاد برکت در کشور در آستانه بازگشایی مدارس افتتاح می شود.
وی ادامه داد:از این تعداد مذکور 6باب مدرسه با 47 کلاس درس سهم استان آذربایجانشرقی از طرح برکت مقام معظم رهبری می باشد.
عیدی تصریح کرد:تعداد 6 باب مدرسه به بهره برداری رسیده استان از طرح برکت هزینه ای بالغ بر 20میلیارد و 500هزار ریال را در برداشته است.
مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجانشرقی گفت:از این تعداد مدرسه ساخته شده 3باب مدرسه 3کلاسه در شهرستان اهر،1باب مدرسه 12 کلاسی در شهرستان هریس،1باب مدرسه 4کلاسی در شهرستان گوگان و 1 باب مدرسه 1 کلاسی در مراغه به بهره برداری رسیده است.
وی در خصوص طرح بنیاد برکت افزود:این طرح بزرگ‌ترین طرح مدرسه‌سازی در سراسر کشور است که در مناطق محروم 31 استان کشور ساخته شده و با در بر گرفتن 210 نقطه‌ی روستایی و محروم، با آغاز بهره‌برداری از آن‌ها به عنوان هدیه‌ی مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان مناطق محروم کشور، به وزارت آموزش و پرورش تحویل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار