انتخاب اعضای دانش‌آموزی شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی

خبرگزاری پانا: اعضای دانش‌آموزی شورای‌مرکزی در سومین دوره کنگره یازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با آرای دانش‌آموزان منتخب سراسرکشور انتخاب شدند.

کد مطلب: ۳۹۸۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پروش پانا،در سومین اجلاس کنگره یازدهم با برگزاری انتخابات اعضای دانش‌آموزی شورای‌مرکزی این تشکل دانش‌آموزی، سید علی میری سیاوزان از شهر تهران و خانم محمدی از استان زنجان به عنوان دو عضو دانش‌آموزی شورای مرکزی به مدت یکسال انتخاب شدند.

شورای مركزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عالی‌ترین مرجع سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی در اتحادیه است و متشكل از یک نفر منتخب و دو نفر کارشناس به انتخاب نماینده مقام معظم رهبری در این تشکل دانش‌آموزی، نماینده وزیر آموزش و پرورش، دبیركل، دو عضو منتخب دانش‌آموز و دو عضو منتخب غیر دانش‌آموز كه در انتخابات كنگره برگزیده شده‌اند، عضو هستند.

از وظایف اعضای دانش‌آموز شورای مرکزی این تشکل دانش‌آموزی شرکت و اعلام نظر در جلسات شورا، انتقال نظرات دانش‌آموزان به شورا در مباحث مختلف، اطلاع‌رسانی از عملکرد شورای‌مرکزی به دانش‌آموزان منتخب سراسر کشور، مشارکت در جهت بازخوردگیری و بهره‌مندی از نظرات دانش‌آموزان پیرامون مصوبات شورای‌مرکزی و فعالیت‌های تشکیلاتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار