بازدید استاندار فارس از منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامِرد

خبرگزاری پانا: استاندار فارس به همراه مدیران کل استان فارس، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی از منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد بازدید کرد.

کد مطلب: ۳۹۷۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمدعلی افشانی به همراه مدیران کل استان فارس، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی از منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد بازدید کرد.


در این بازدید سید ابو الحسن حقایقی مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد اظهار داشت: طرح ایجاد منطقه صنایع انرژی‌بر در لامرد و پارسیان در سال ٨٩ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.


وی افزود: زمین منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد در 8 هزار هکتار تملک شده و از امتیازات این منطقه ویژه اقتصادی این بوده که به‌طور کامل فنس‌کشی آن انجام شده است.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هم‌اکنون چهار پلاک در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد سند تک‌برگ آن‌ها صادر شده است.
حقایقی ادامه داد: مدیران کل استان فارس با منطقه ویژه اقتصادی لامرد همکاری همیشگی داشته‌اند.


مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد تصریح کرد: امور مربوط به آب و برق در دوران ساخت در منطقه ویژه اقتصادی لامرد انجام ‌شده است.


وی در مورد روند احداث ساختمان گمرک منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد نیز گفت: این ساختمان تاکنون ٩٥درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در هفته نخست مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و گمرک در منطقه ویژه اقتصادی به‌زودی مستقر می‌شود.


حقایقی اضافه کرد: در موضوع گاز منطقه ویژه نیز می‌توانیم به‌اندازه در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

/سیدمحمدحقایقی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار