مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

بومی گزینی تنهاراه حل مشکل نیروی انسانی

خبر گزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: یکی از مشکلات آموزش و پرورش در خراسان جنوبی وجود متقاضیان فراوان برای انتقال به مرکز استان است که تنها راه حل این مشکل بومی گزینی می باشد.

کد مطلب: ۳۹۷۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا ، عباس لامعی صبح امروز در نشست شورای معاونین و مدیران آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های استان که در سالن کنفرانس مدیریت شهرستان بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: خلاقیت و مدیریت صحیح لازمه ساماندهی نیروی انسانی است که مدیران آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق استان با تدبیر خود این مهم را به نحو مطلوب انجام داده اند.


وی با بیان این که مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها در انتخاب مدیران مدارس به شایسته سالاری و توانمندی آنان توجه داشته باشند، افزود: کاری ارزشمند است که فقط برای رضای خدا و در راستای تربیت صحیح نسل جوان انقلاب اسلامی انجام شود.


خراسان جنوبی آماده بازگشایی مدارس


دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی از آمادگی صد درصد ستاد پروژه مهر این استان برای بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: پروژه مهر نماد مدیریت، برنامه ریزی، ساماندهی و ارزشیابی در سطوح مدارس شهرستان است که از اول تیرماه آغاز و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.


لامعی با اشاره به فعالیت و تلاش مطلوب کمیته های ساماندهی، تعمیر و تجهیز، تبلیغ و اطلاع رسانی، تأیید صلاحیت، نظارت و ارزشیابی در ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: تمام این کمیته ها به صورت نظام مند و هماهنگ به دنبال ایجاد مهری با نشاط و خاطره انگیز برای دانش آموزان این خطه از ایران اسلامی هستند.


اول مهر روز ملی دانش آموزان استان


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اول مهر را روز ملی دانش آموزان استان خراسان جنوبی دانست و تصریح کرد: هرقدر بازگشایی مدارس در اول مهرماه منظم تر ، هماهنگ تر و اقتضائات سال تحصیلی جدید بهتر و مطلوب تر برگزار شود، افكار عمومی نسبت به حوزه آموزش و پرورش مثبت تر می شود.


وی، با بیان این که برنامه ریزی ها باید در تراز مدرسه انجام شود به نحوی كه شرایط جغرافیایی محلی و سایر عوامل را در بر گیرد،ادامه داد: زمانی یك مدیر اقتدار و اعتماد به نفس خواهد داشت و دارای انگیزه كافی خواهد بود كه برنامه عملی كیفی و مطلوبی تدوین كرده باشد و این امر موجب شادابی و پیشبرد اهداف و به ویژه دستیابی به آرمان های مدنظر خواهد شد.


مدیركل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تأکید کرد: همه نگاه ها ، رسانه ها و افكار عمومی در این روزها به آموزش و پرورش معطوف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار