حضور 6 کشور دنیا در داستان کوتاه نارنج

خبرگزاری پانا: در فاصله 10 روز مانده به پایان مهلت ارسال آثار پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج تاکنون 250 نفر آثار خود را به این دو سالانه ارسال کردند.

کد مطلب: ۳۹۶۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محسن نعمت الهی دبیر جشنواره این دوسالانه ضمن اشاره به دریافت آثار از 30 استان کشور گفت: تاکنون از استان تهران بیشترین آثار را دریافت کرده ایم.

نعمت الهی همچنین با اشاره به استقبال خوب نویسندگان داخل کشور افزود: تا کنون از شش کشور آلمان، کانادا، هلند، سوئد، امارات متحده عربی و افغانستان نیز آثاری ارسال گردیده، که در مقایسه با دوره قبل، آثار افزایش داشته است.

او گفت: مهلت ارسال اثر پایان شهریور ماه 94 می باشد و با توجه به استقبال خوب نویسندگان، تمدید نخواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم خاطر نشان کرد، تمام کسانی که مایل به شرکت در این جشنواره ادبی می باشند، می بایست ضمن مطالعه کامل شرایط ارسال اثر که در پایگاه فرهنگی نارنج به نشانی www.narenj.org آمده است،حتما مشخصات کامل خود را نیز در فایل جداگانه و در فرمت ورد ارسال نمایند.

محسن نعمت الهی با توجه به جایگاه بسیار خوب این دوسالانه در بین فرهیختگان کشور ضمن تشکر از حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، بیان کرد امیدواریم سایر نهادها، مدیران و مسئولان کلان شهرستان جهرم نیز به اهمیت و کارکرد این جشنواره پی برده و هر چه بیشتر برگزارکنندگان این دوسالانه را یاری رسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار