رییس آموزش و پرورش خمین:

افزایش نقش مدرسه در جامعه از مهمترین اهداف سند تحول بنیادی است

خبرگزاری پانا: رییس آموزش و پرورش خمین گفت: افزایش نقش مدرسه به عنوان یکی از کانون های پیشرفت محلی جامعه به ویژه در ابعاد فرهنگی و اجتماعی از مهمترین اهداف سند تحول بنیادی است.

کد مطلب: ۳۹۶۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مهدی محمدی در پنجمین جلسه کمیته برنامه ریزی در شهرستان خمین به اهمیت برنامه ریزی مناسب برای اجرای اهداف سند تحول بنیادین اشاره نمود و اظهار داشت: سند تحول راهنمای عمل برای نیل به اهداف بلند آموزشی و پرورشی در راستای رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه است.
وی افزود: بسیاری از طرح هایی که از جانب مقام عالی وزارت به دستگاه های تابعه ابلاغ شده است جهت آماده سازی زیربنای اجرای گام به گام این سند بوده است.
رییس آموزش و پرورش خمین ادامه داد: اهداف جلسات کمیته برنامه ریزی در راستای زیرساخت هوشمند سازی، آماده سازی مدارس و جذاب نمودن فضای فیزیکی مدارس برای حضور دانش آموزان بخصوص کلاس اولی ها پیگیری می شود.
محمدی بیان کرد: از عمده مسائل موجود در آموزش و پرورش تجهیز و تعمیر مدارس، کمبود نیرو بخصوص در مقطع ابتدایی، کاهش آمار دانش آموزی در مقطع دوم متوسطه و گسترش رشته های تحصیلی در مدارس می باشد که باید به آنها توجه ویژه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار