كارشناس مسئول تغذیه و پوشاك رایگان آموزش و پرورش فارس خبر داد:

آغاز توزیع رایگان پوشاک برای دانش آموزان نیازمند در مدارس فارس از نیمه بهمن ماه

خبرگزاری پانا: كارشناس مسئول تغذیه و پوشاك رایگان آموزش و پرورش فارس از آغاز توزیع رایگان پوشاک برای دانش آموزان نیازمند در مدارس استان از نیمه بهمن ماه خبر داد.

کد مطلب: ۳۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، جواد روحانی در این خصوص اظهار داشت: پوشاك رایگان از نیمه بهمن تا نیمه اسفند ماه در میان تمامی دانش آموزان ایتام ومحروم همه مدارس استان فارس توزیع می شود.


وی اضافه کرد: سال گذشته میزان 50 میلیون تومان پوشاك مانند مانتو، شلوار، كفش به صورت رایگان در بین دانش آموزان ایتام توزیع شده است.


روحانی ادامه داد: توزیع پوشاك به كمك خیرین انجام می شود كه بعد از شناسایی دانش آموزان لوازم در اختیارشان قرار می گیرد.


كارشناس مسئول تغذیه و پوشاك رایگان آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: 600 هزار جلد دفتر در بین دانش آموزان نیازمند شهری تا پایان هفته توزیع می شود.


روحانی اظهار داشت: امسال برای هر دانش آموز نیازمند شهری سه دفتر توزیع می شود كه این فعالیت از هفته گذشته آغاز شده و تا پایان هفته بطور كامل در اختیار افراد شناسایی شده قرار می گیرد.


وی در پایان با اشاره به اینكه توزیع لوازم تحریر قبلا در مدارس روستایی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: با همكاری انجمن اولیا و مربیان دانش آموزان نیازمند شهری شناسایی می شوند كه امسال توزیع در مناطق چهارگانه شیراز و شهرستان ها در مناطق شهری انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار