در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی عنوان شد:

اصل جریان انسانی و رسیدن به کمال در پرورش است

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این گردهمایی با اشاره به لزوم ایجاد تحول در تعلیم و تربیت به ویژه در حوزه ی پرورشی گفت: اصل جریان انسانی و رسیدن به کمال در پرورش است.

کد مطلب: ۳۹۵۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سلیمان محبی با اشاره به پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، شعار سال را " مهری با تدبیر و امید در پرتو همدلی و همزبانی" عنوان کرد و گفت: معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان حوزه پرورشی بر لزوم برنامه ریزی صحیح و جامع برای آغاز سال تحصیلی جدید با همت و کوشش اهتمام لازم را داشته باشند.

محبی با اشاره به لزوم ایجاد تحول در تعلیم و تربیت به ویژه در حوزه ی پرورشی آموزش را مقدمه هر فعالیتی دانست و گفت: پرورش زمانی صورت می گیرد که انسان آموزش های اولیه را دیده باشد ولی اصل جریان انسانی و رسیدن به کمال در پرورش است.
محبی در ادامه به فعالیت های انجام شده در دو سال گذشته در سطح مدیریتی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش کرمانشاه در سال گذشته موفق به اعزام تیم های متعدد ورزشی در سطح کشوری و کسب مقام شده است و این در حالی است که در سال 92 هیچ تیم دانش آموزی از استان به مسابقات اعزام نشده بود.
محبی باز پس گیری فضاهای آموزشی متعلق به آموزش و پرورش که در اختیار نهادهای دیگر بود را دیگر عملکرد مثبت خواند و گفت: ارزش ریالی املاک پس گرفته شده به میزان هزارمیلیارد ریال می باشد که برای آموزش و پرورش استان با تمام محدودیت های مالی گامی بسیار مثبت ارزیابی می شود.
وی از استقبال شدید دانش آموزان از اجرای طرح اعتکاف علمی در ایام تعطیل خبر داد و گفت:این طرح برای اولین بار در استان اجرا شد و با فراهم کردن مکان هایی برای مطالعه دانش آموزان در ایام تعطیل به صورت تمام وقت، شاهد ارتقای نمرات امتحانی دانش آموزان به ویژه امتحانات نهایی بودیم و با تقاضای دانش آموزان برای ادامه این طرح در تمام ایام سال روبرو شدیم.
محبی همچنین از آسیب شناسی در زمینه آمار پایین قبولی دانش آموزان استان در کنکور خبر داد و گفت: با توجه به تحقیقات انجام شده در این زمینه متوجه شدیم کمبود صندلی در دانشگاه استان به نسبت دانش آموزان و همچنین نبود رشته های متعدد در این دانشگاه ها منجر به عدم موفقیت در قبولی کنکور شده و با انتقال این موضوع به مقام های بالا دستی موفق به جذب بودجه قابل توجهی جهت ارتقاء این بخش در آموزش عالی شدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار