جلسه پروژه مهر مدیران مدارس با مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان

خبرگزاری پانا : با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس ، جلسه توجیهی مدیران دو مقطع ابتدائی و متوسطه با مدیر آموزش و پرورش برگزار شد .

کد مطلب: ۳۹۵۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس ، جلسه توجیهی مدیران دو مقطع ابتدائی و متوسطه با مدیر آموزش و پرورش دشتستان و معاونین مدیریت برگزار شد .

مدیر آموزش و پرورش دشتستان درباره ی وظیفه و نقش مدیران در مدارس و با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر و شروع مدارس خاطر نشان کرد : در خصوص پروژه مهر و شاداب سازی و آماده کردن مدارس تا اول مهر مدیران مدارس با همکاری کارکنان اداره به خصوص کارشناسان خدمات این کار را انجام دهند .

سیدحسن لواسانی فرد : مدیران را رکن اصلی مدارس دانست و گفت : شما باید از هم اکنون برنامه عملیاتی خودرا برای سال تحصیلی آینده تنظیم کنید و درتدوین این برنامه از همفکری وهمیاری معلمین و انجمن اولیا و مربیان مدرسه استفاده کنید.

وی خاطرنشان کرد: ملاک و مرجع ما در تصمیم گیری های آموزش و پرورش ، شیوه نامه ی سامان دهی نیروی انسانی است سند تحول بنیادین می باشد و تمام مدیران باید یک نسخه از سند تحول را روی میز خود داشته باشند و علاوه بر این بر مطالعه آن بر مطالب و جزئیات آن مطلع و اشراف داشته باشند .

مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت : به دلیل لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر مدیران و همچنین اجرایی نمودن برنامه ها برخی از مدیران را جابه جا نمودیم تا بتوان فصل مهر بانشاط و پرانرژی داشته باشیم .

سید حسن لواسانی فرد آموزش وپرورش را یک کارخانه بزرگ انسان ساز دانست و گفت : آموزش و پرورش منشاء تحول در جامعه می باشد و مدیران و معلمان بهترین راهکار مقابله با شیبکه های اجتماعی می باشند .

وی در پایان به مهمترین دستاوردهای اجلاس روسا با وزیر و معاونین وزیر پرداخت .

در ادامه هریک از معاونین به ارائه برنامه ها و انتظارات خود از مدیران برای سال تحصیلی جدید پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار