مرحله شهرستانی سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن برگزار شد

خبرگزاری پانا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان از برگزاری مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبرداد.

کد مطلب: ۳۹۴۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام روح الله سلیمانی فرد در حاشیه برگزاری مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان سمنان که در آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد، گفت: مسابقات قرآن کریم امسال با استقبال گسترده علاقمندان به قرآن کریم برگزار شد .

وی ادامه داد: در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان سمنان حدود 1000 متسابق در6 رشته مختلف به رقابت پرداختند .
حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته‌های حفظ ،اذان، ابتهال، دعا خوانی، قرائت‌ترتیل و قرائت تحقیق در دو مقطع بانوان و آقایان ویژه بالای 18سال (بزرگسالان) به رقابت پرداختند .

وی تصریح کرد: در این مسابقات سعی شده است از داوران بومی استان استفاده شود و تا حد امکان مسابقات را در سطح بالایی برگزار کرد .
وی بیان کرد: نفرات برتر در هر رشته به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا خواهند کرد .
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان در ادامه صحبت هایش با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات و رقابت های قرآنی تأثیر مهمی بر جامعه دارند، اظهار کرد: ارزشهای قرآن و آموزه های الهی در زندگی انسان باعث شور و نشات می شود و ما می بایست در زندگی همه افراد جامعه آن را جاری و ساری بگردانیم به همین دلیل است که ترویج فرهنگ قرآنی وظیفه ای همگانی است. و از این روست مقام معظم رهبری می فرمایند: " اگر یک ملتی با معرفت قرآنی آشنا بشود، بسیاری از کارها برای او آسان خواهد شد"
لازم به ذکراست مراسم اختامیه سی هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان سمنان در سال روز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها در آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار