سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

اخاذی شرم‌آور زوج شیاد از مردان در یاسوج

خبرگزاری پانا: سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری زوج شیادی که در یاسوج به بهانه ناموسی اقدام به اخاذی می کردند خبرداد.

کد مطلب: ۳۹۴۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری زوج شیادی که در یاسوج به بهانه ناموسی اقدام به اخاذی می کردند خبرداد.

سرهنگ «خداکرم پاکروان» افزود: مردی که با همدستی همسرش با فریب مردها به بهانه داشتن رابطه نامشروع با زنش میلیون ها تومان از آنها اخاذی کرده بود، به دنبال خودکشی یکی از قربانیان شناسایی و دستگیر شد.

وی اظهارکرد: غروب روز سی ام مرداد ماه سالجاری وقوع یک فقره مرگ مشکوک در منزلی در یک از خیابانهای شهر یاسوج به پلیس آگاهی اعلام که بلافاصله تیمی از کارآگاهان به محل اعزام و پس از اطمینان از صحت موضوع، قاضی کشیک و پزشکی قانونی نیز به صحنه دعوت شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بررسی ها مشخص شد جسد مردی ۲۲ ساله به حالت درازکش جلوی درب حمام و اتاق خواب افتاده و مچ هر دو دست او به وسیله شیئی برنده بریده شده و خون ریزی در داخل حمام و جلوی در اتاق خواب مشهود و یک تکه طناب زرد رنگ یک متری پرده دیواری منزل مربوطه بر روی دست راست متوفی نیز بسته بود.

سرهنگ پاکروان تصریح کرد: کارآگاهان برای روشن شدن زوایای پنهان علت این حادثه تحقیقات علمی، فنی و پلیسی خود را بر روی بررسی گوشی تلفن همراه، دست نوشته به جا مانده و مبایعه نامه خودروی متوفی متمرکز کردند.

وی ادامه داد: بلا فاصله خودروی پژو۴۰۵ متوفی توقیف و سه نفر مرتبط با معامله این خودرو شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل که ابتدا منکر انجام هرگونه تخلف و عمل غیر قانونی شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از تحقیقات فنی یکی از متهمان گفت؛ «قولنامه خرید خودرو را به سفارش یکی دیگر از متهمان به نام خودم تنظیم و هیچ گونه وجهی نیز به فروشنده پرداخت نشده است.»

سرهنگ پاکروان عنوان کرد: سرانجام متهم سفارش دهنده اعتراف کرد به دلیل اینکه متوفی در خانه ام با همسرم خلوت کرده بود او را تهدیدد کردم که به همه اطلاع می دهم و متوفی گفت آبرو دارم و هر چه می خواهی می دهم اما آبرویم را حفظ کن و او هم خودرویش را به من داد و من نیز پس از تماس با دو متهم دیگر خودرو را قولنامه دستی کردیم، سپس قولنامه بنگاهی تنظیم کردیم و بلافاصله شهر یاسوج را به قصد استان فارس ترک کردیم.

وی افزود: به دنبال اعتراف این فرد، همسرش دستگیر و پیرامون موضوع از او تحقیق شد که بیان کرد؛"من و شوهرم با همفکری یکدیگر برنامه اخاذی از مردم را طراحی کردیم با این شگرد که افرادی را شناسایی و سپس به بهانه برقراری رابطه نامشروع به منزل خالی دعوت و در ادامه شوهرم بلافاصله در صحنه حاضر و به گرفتن فیلم اقدام و افراد را مجبور به دادن پول می کرد بطوریکه از چند نفر مبالغی از جمله۲۰ میلیون تومان، دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ۲۵ میلیون تومان و پنج میلیون تومان اخاذی کردیم. پول‌ها را یا بصورت نقد به خودم می داند و یا به حساب بانکی ام واریز می کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پرونده در مرجع قضایی در حال بررسی و سیر مراحل قانونی است.

سرهنگ پاکروان اضافه کرد: بررسی دست نوشته به جا مانده از متوفی حاکی است، متوفی به دلیل فیلم تهیه شده از او و اجبار در قولنامه کردن خودرویش از سوی متهمان و نداشتن توجیهی برای خانواده در خصوص ناپدید شدن خودرویش و اینکه آبرویش را در خطر می دید، دست به خودکشی زده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار