باحضور مدیركل آموزش وپرورش ومدیركل نوسازی مدارس استان كرمان :

جلسه شورای سیاستگذاری اقامه نماز وقرآن وعترت برگزار شد

خبرگزاری پانا:باحضور مدیركل آموزش وپرورش، مدیركل نوسازی مدارس استان كرمان و معاونین اداره كل و سایر اعضا جلسه شورای سیاستگذاری اقامه نماز و قرآن وعترت در سالن شهید جعفری اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این جلسه ابراهیم شیخ بهائی مدیركل آموزش وپرورش استان كرمان اظهار داشت : بایستی به شكل ویژه به موضوع نماز اهمیت داد و درخصوص فرهنگ سازی آن در جامعه اقدام نمود.

وی در ادامه خواستار تشكیل كارگروه تركیبی با حضور نمایندگان معاونت ها جهت برنامه ریزی و حضور پررنگ دانش آموزان در نماز جمعه شد و گفت: تصمیمات این جلسات باید برای كل استان باشد تا شاهد خروجی خوب از نتایج جلسات باشیم.

مدیركل آموزش وپرورش در ادامه افزود:در دوره كاری كه به ما سپرده می شود كارهای ما باید در قالب برنامه درآید و به صورت دستورالعمل به سراسر استان ارسال شود تا شاهد اجرایی خوب برنامه ها در مدارس استان باشیم.

وی در پایان از معرفی و تجلیل نخبه های علمی و قرآنی در نمازجمعه سراسر استان خبر داد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین علی مختارآبادی معاون پرورشی و فرهنگی اداره كل آموزش وپرورش استان کرمان درخصوص چگونه نماز فرد وجامعه را از فحشاء و منكرات باز می دارد مطالبی را بیان كرد .

وی افزود :از لحاظ تكلیفی ریشه تمام منكرات غفلت است و نماز چون یاد خداست لذا بهترین وسیله برای غفلت زدایی است و زمینه منكرات را ازبین می برد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان بیان کرد :نماز انسان را از تجاوز به حقوق دیگران و از آلودگی و بی مبالاتی شركت و تكبر باز می دارد و سبب دوری افراد از فسق وخلاف می شود.

وی در پایان اظهار داشت:نماز انسان را از فحشا و منكر باز می دارد، خصوصاً نمازجماعت كه باید در جامعه رونق پیدا كند.

همچنین در این جلسه مدیر كل نوسازی مدارس استان كرمان، معاونین اداره كل وسایر اعضاء درخصوص علل كم توجهی دانش آموزان به نماز جمعه و راهكارهای حضور پرشور دانش آموزان در نمازجمعه به ایراد سخن پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار