رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش فارس خبر داد:

کسب مقام اول دانش آموزان فارس ،در مسابقات فرهنگی و هنری کشور

خبرگزاری پانا: رییس اداره امور فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس از کسب مقام اول دانش آموزان فارس در مسابقات فرهنگی و هنری کشور خبر داد.

کد مطلب: ۳۹۳۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سعیدرضا کامرانی با اشاره به کسب مقام اول دانش آموزان فارس در مسابقات فرهنگی کشور اظهار داشت: این مسابقات در اصفهان برگزار شد و دانش آموزان فارس با اقتدار رتبه اول این دوره از مسابقات فرهنگی را کسب کردند و برگ افتخار دیگری را رقم زدند.

کامرانی همچنین افزود: دانش آموزان پسر و دختر فارس که به صورت جداگانه در مسابقات هنری در اردوگاه شهیدرجایی باغرود نیشابور شرکت کرده بودند نیز موفق به کسب مقام اول فارس در بین استان های کشور شدند.

وی بیان کرد: در مسابقات هنری 139 نفر دانش آموز هنرمند فارس توانستند 59 مقام اولی، 15 مقام دومی، 52 مقام سومی و 13 مقام برگزیده را به دست آورند.

کامرانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعلام نتایج مسابقات فرهنگی دانش آموزان سراسر کشور که در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: با پشتکار دانش آموزان، مربیان و حمایت خانواده ها و همچنین مدیریت معاونان پرورشی، در بخش فرهنگی 25 دانش آموز از فارس در رشته های شعر، داستان، مقاله پژوهشی، وبلاگ، نشریه الکترونیکی و بازی های رایانه ای با همنوعان خود در سراسر کشور به رقابت پرداخته و موفق به کسب 6 مقام اول، 3 مقام دوم، 2 مقام سوم و 14 مقام برگزیده شدند.

وی ادامه داد: در مجموع می توان ادعا کرد که نتایج مسابقات فرهنگی و هنری سال تحصیلی 94-93 در طول 33 دوره از مسابقات کشوری بی نظیر بوده و فارس برای نخستین بار با اقتدار بر قله مسابقات فرهنگی و هنری کشور ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار