کتاب های درسی دانش آموزان از 15 شهریور در كردستان توزیع می شود

خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت : همزمان با سراسر کشور کتابهای درسی دانش آموزان از 15 شهریور در سطح استان توزیع می شود .

کد مطلب: ۳۹۳۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان كردستان با اعلام این خبر گفت : از روز یکشنبه 15 شهریور کتابهای درسی دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه از طریق عاملین فروش و کتابفروشی های مجاز سطح استان در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد .

وی با بیان اینکه کتاب های درسی دانش آموزان دوره ابتدایی ، هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش و پیش دانشگاهی از طریق مدارس محل تحصیل دانش آموزان توزیع می شود گفت : این کتابها تهیه و در بین شهرستانها و مناطق توزیع شده است و در فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار مدارس قرار می گیرد تا برای اول مهر در اختیار دانش آموزان قرار گیرد .

قربانی از اول مهر به عنوان روز ملی و جشن آغاز سال تحصیلی نام برد و با بیان اینکه کار آموزش از اولین روز سال تحصیلی جدید در سطح مدارس شروع خواهد شد ، از تهیه و اطلاع رسانی برنامه هفتگی دانش آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت : به گونه ای برنامه ریزی شده است که از آغازین روز بازگشایی مدارس ، کلاس های درس دایر و فعالیت مدارس آغاز خواهد شد .

وی با اشاره به جدید التالیف بودن کتابهای درسی پایه پنجم ابتدایی و نهم متوسطه گفت : به همین منظور کلاس های ضمن خدمت و دوره های آموزشی ویژه کتب جدید التالیف در شهریور ماه جاری برای معلمان پایه پنجم و نهم در حال برگزاری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار