مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق؛

سرمایه‌گذاری در صنعت برق استان پایین است

خبرگزاری پانا: باوجود تمامی بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت برق اما متاسفانه سرمایه گذاری در این بخش در این استان کم است.

کد مطلب: ۳۹۳۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: باوجود بسترهای لازم اما متاسفانه سرمایه‌گذاری در بخش صنعت برق در این استان پایین است.

مهندس داود راهزادی جمعه در حاشیه بازدید از شبکه دومداره در دست احداث یاسوج ۲ در محور بلهزار به گفت: باوجود تمامی بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت برق اما متاسفانه سرمایه گذاری در این بخش در این استان کم است.

وی مهم‌ترین راهکار برای حضور سرمایه‌گذاران بخش صنعت برق در کهگیلویه و بویراحمد را سرمایه‌گذاری دولت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر دولت در بخش صنعت برق در این استان سرمایه‌گذاری کند بدون شک شاهد حضور بخش خصوصی نیز در این بخش خواهیم بود.

راهزادی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش مستمر و جدی خود و مجموعه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه و احداث شبکه و ایستگاه‌های برق حوزه انتقال در این استان خبرداد.

وی گفت: با توسعه و احداث شبکه و ایستگاه‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد شاهد رفع کامل افت ولتاژ، پایداری برق در مناطق مختلف و رونق صنعت و طرح‌های کشاورزی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار