معاون سیاسی وزیر کشور:

نمایندگان عالی دولت از فعالان و نخبگان سیاسی حمایت کنند

خبرگزاری پانا:معاون سیاسی وزیر کشور گفت:فرمانداران و نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها از فعالان و نخبگان سیاسی حمایت کنند.

کد مطلب: ۳۹۲۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،محمد حسن مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در دیدار با فرمانداران و بخشداران استان کردستان با اشاره به اینکه فرماندارن مسئول هماهنگی بین همه دستگاه های دولتی در شهرستان ها هستند، اظهار کرد: مسئول اصلی اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و وعده های رییس جمهور در شهرستان ها فرمانداران هستند و فرمانداران باید توقعات و انتظارات منطقی مردم را برآورده کنند.

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد: فرمانداران و نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها باید نشاط سیاسی و اجتماعی را در جامعه افزایش دهند و نخبگان و فعالان سیاسی و همه کسانی را که بدنبال فعالیت سیاسی هستند حمایت و از امنیت و مشارکت احزاب سیاسی دفاع کنند و اجازه ندهند کسی نشست ها و مراسمات و جلسات فعالان سیاسی را بر هم بزند.

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: همه مسئولین از جمله فرمانداران و بخشداران برای ایجاد تغییر بیشتر در جامعه باید کار بکنند و با افزایش نشاط اجتماعی و روحیه مشارکت در میان مردم باید ریل پیشرفت و توسعه کشور به مسیر خود بازگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار