مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل :

۴۴۹۱ واحد مسکن مهر در اردبیل گواهی پایان کار گرفتند

خبرگزاری پانا: مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: تاکنون چهار هزار و ۴۹۱ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان گواهی پایان کار خود را دریافت کرده اند.

کد مطلب: ۳۹۲۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرهاد سبحانی در جلسه بررسی پرونده های مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تصریح کرد: در مجموعه ساخت پنج هزار و ۵۲۳ پرونده تقاضا به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد چهار هزار و ۴۹۳ واحد توانسته عملیات خود را به اتمام برساند و از این تعداد نیز چهار هزار و ۴۹۱ نفر گواهی پایان کار دریافت کرده اند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان با بیان اینکه در مجموع به چهار هزار و ۲۵۶ واحد مسکن دفترچه اقساط صادر شده است، بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای مجموع واحدها ۸۷۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون نفر است.

سبحانی با بیان اینکه در سال جاری ۲۷ واحد توانسته اتمام عملیات خود را اخذ کند، متذکر شد: برای ۳۱ واحد گواهی پایان کار صادر شده و دفترچه اقساط برای ۱۰۲ واحد نیز صادر شده است.

وی با بیان اینکه تحویل مسکن مهر با تکمیل کامل مسکن انجام می شود، اضافه کرد: انتظار می رود پیمانکاران در تکمیل به موقع ساختمان ها اقدام کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان کیفیت ساخت و ساز در مسکن مهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: در عین حال تحویل به موقع مساکن مورد تاکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار