معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان خبرد

برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی حرفه ای ویژه 302 معلم وظیفه کرمانی

خبرگزاری پانا:معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی حرفه ای ویژه 302 معلم وظیفه کرمانی در مقطع ابتدایی و فنی و حرفه ای خبر داد.

کد مطلب: ۳۹۱۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا،حمید رضا دعاگویی در مراسم افتتاح این دوره آموزشی گفت: این دوره آموزشی ویژه دروس عمومی، قرآن و روش تدریس به مدت 10 روز به صورت متمرکز در هنرستان هنر های زیبای کرمان برگزار می شود .
وی از برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت تخصصی در طول سال تحصیلی به صورت قطبی در شهرستان ها و مناطق استان خبر داد .
دعاگویی گفت: بسته های و نرم افزار های کمک آموزشی کتب تازه تألیف دوره ابتدایی در اختیار معلمان وظیفه قرار می گیرد .
وی با اشاره به پراکندگی جغرافیایی استان کرمان اظهار کرد: ساماندهی بیش از 550 هزار دانش آموز و 48 هزار معلم اولویت اصلی آموزش و پرورش استان است .
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در فرایند یاددهی و یادگیری تعامل حرف اول را می زند گفت : معلمان وظیفه جوانانی با درایت ، همگام با فناوری روز و استفاده از فضا های مجازی بهتر می توانند با دانش آموزان ارتباط برقرار کنند .
حمید رضا دعاگویی کیفیت بخشی به فرایند آموزش را مهم خواند و بر توانمند سازی معلمان همگام با تکنولوژی روز و تغییر کتب درسی برای رسیدن به این مهم تأکید کرد .
وی اظهار کرد: کتاب های مقطع ابتدایی و متوسطه اول با رویکرد مفهومی و متناسب با نیاز دانش آموزان در دنیای امروز طراحی شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار