حل مسئله بحران آب نیاز به بسیج عمومی مردم دارد

خبرگزاری پانا: فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ، گفت: دولت به تنهایی قادر به حل بحران آب نیست و حل مسئله بحران آب نیاز به بسیج عمومی مردم دارد.

کد مطلب: ۳۹۱۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد

محمود بداغی در گفت و گو با خبرنگار پانا؛ از برگزاری مجمع عالی بسیج شهرستان کبودراهنگ با حضور فرماندار این شهرستان در روز چهارشنبه 18 شهریور ماه خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: مجمع عالی بسیج شهرستان کبودراهنگ با موضوع بررسی بحران آب در دشت کبودراهنگ و راه های برون رفت از آن، برگزار می شود.
وی اظهار کرد: کمبود آب و عدم مدیریت آن موجب تشدید بحران آب شده و شرایط زیست‌‌محیطی، اقتصادی و اجتماعی را نیز تغییر می دهد.
بداغی با اشاره به اهمیت بررسی بحران آب در شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: منابع آب های زیرزمینی شهرستان کبودراهنگ در حال نابودی است و باید همه مردم و مسئولان به این امر توجه ویژه داشته باشند.
وی گفت: اگر کشاورزان در مصرف آب مدیریت نکنند بحران آب طی سال های آینده تبعات سنگین تری برای شهرستان کبودراهنگ خواهد داشت و باعث نابودی بخش کشاورزی خواهد شد.
فرمانده سپاه کبودراهنگ با اشاره به تامین آب شرب چندین روستای کبودراهنگ به وسیله تانکر گفت: وقت آن رسیده است که همه مردم برای حمایت از منابع آبی بسیج شوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار