رایزنی برای نوسازی 900 دستگاه خودروی پیکان تاکسی

خبرگزاری پانا: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان، گفت: با بخش خصوصی رایزنی کردیم تا افزون بر خدماتی که توسط وزارت کشور برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی ارایه می‌شود، برای نوسازی 900 دستگاه خودروی پیکان تاکسی شهر اجرایی شود.

کد مطلب: ۳۹۱۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، مهرداد خورشیدو‌ند در جلسه کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان، به توضیح طرح برون سپاری سازمان پرداخت.
وی گفت: روزانه 50 تا 60 نفر به سازمان مراجعه دارند که پاسخگویی به این تعداد در روز زمان مفید مدیریت تاکسیرانی را برای نظارت و مدیریت کلان این خدمات کاهش داده است.
خورشیدو‌ند افزود: در برون‌سپاری خدمات تاکسیرانی، بخش مدیریتی و نظارتی برون‌سپاری نمی‌شود بلکه خدماتی که نیاز به مدیریت سازمان نداشته را برون‌سپاری می شود تا تاکسیرانان با سرعت بیشتری خدمات دریافت کنند.
در این جلسه اعضای انجمن صنفی ایمنی و بهداشت کار استان هم حضور داشتند که رئیس این انجمن درباره فعالیت‌های آن در حوزه ایمنی با توضیح این که چه خدماتی را انجام می دهند گفت: کارگاه‌های کوچک در شهر‌ها به ایمنی نیرو‌هایشان بیشتر اهمیت می‌دهند اما هرچه تعداد نیرو‌ها افزایش می‌یابد این موضوع کم مورد توجه است.
مهدی رستمی نیا با بیان این که همدان شهری امن از هر نظر است، افزود: لازم است این امنیت در حوزه کاری شهری با سهل‌انگاری‌‌ها کاهش یابد.
وی از شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان خواست تا با همکاری در برگزاری همایشی مشترکی در روز 7 مهرماه که روز ایمنی است، کمک کنند تا موضوع ایمنی در شهر بیشتر تبیین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار