همگام با اردوی ملی پیش آهنگان فرزانه/ ۵۴

لزوم افزایش بازرسی های سازمان دانش آموزی بر فعالیت های پیش آهنگی مدارس

خبرگزاری پانا: یکی از مدرسان پیش آهنگی کشوری خواهان افزایش بازرسی های سازمان دانش آموزی بر فعالیت های پیش آهنگی در مدارس شد.

کد مطلب: ۳۹۰۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

اشرف پایداری از مدرسان پیش آهنگی کشوری از استان کهگیلویه و بویر احمد در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا بیان کرد: در این اردوها مربیان می توانند خلاقیت خود را به معرض نمایش بگذارند. من از همان سال های اول در تمام اردوهای ملی پیش آهنگی شرکت داشتم و این هشتمین دوره ای است که در آن حضور دارم.

وی ادامه داد: تشکیلات پیش آهنگی بسیار کارآمد است چرا که فعالیت های این تشکیلات، عمل محور است و به همین منظور آموخته ها و مهارت ها به دست فراموشی سپرده نمی شود و از آنجایی که این مهارت ها در زندگی روزانه کاربرد دارد، به رشد خلاقیت و استعدادهای دانش آموزان و رشد مهارت های شهروندی آنان تاثیر بسزایی دارد.

پایداری افزود: اگر مربیان در این دوره به شکل اصولی آموزش ببیند و سپس این آموخته ها را به شکل اصولی به دانش آموزان بیاموزند، ما شاهد رشد دانش آموزان تشکیلاتی و پویاتری خواهیم بود. همچنین اگر مربیان از امکانات لازم برخوردار باشند و آموزش ها به موقع در اختیار آن ها قرار بگیرد و بعد از برگزاری اردوها، آموزش ها را پیگیری کنند و بازرسی ها سازمان دانش آموزی برای ارزیابی بازخوردها بیشتر شود، شاهد موفقیت های بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار