الهام امین زاده در شورای اداری استان خوزستان :

با شفاف سازی باید جلوی فساد اقتصادی گرفته شود

خبرگزاری پانا: معاون حقوقی رئیس جمهور گفت :دولت تدبیر و امید معتقد است که توسعه بدون عدالت و عدالت بدون توسعه تحقق پیدا نمی کند .پس باید عدالت را جدی بگیریم و برداشته شدن انحصارات دولتی از تلاش هایی است که در این راستا صورت گرفته است تا با شفاف سازی و دسترسی آزاد به گردش اطلاعات ، جلوی رانت و فساد گرفته شود .

کد مطلب: ۳۹۰۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، الهام امین زاده در جلسه ی شواری اداری استانداری خوزستان حضور یافت .وی ضمن تبریک هفته ی دولت گفت :

هفته ی دولت فرصت خوبی برای ارائه ی گزارش عملکرد 24 ماهه ی دولت تدبیر و امید است که علی رغم تمامی مشکلات لحظه ای از برنامه هایش عقب ننشست و همواره تلاش کرده است تا یکپارچی و اتحاد در جامعه حفظ شود.

وی با اظهار اینکه دولت تدبیرو امید با همه ی توان خود سعی در ایجاد رفاه و اشتغال زایی داشته است ، افزود :

در این دولت نرخ تورم از 40 درصد به 13/8درصد کاهش پیدا کرده است و دولت سعی دارد تا با رفع محدودیت های موجود پس از تحریم ، میزان تغییرات قیمت در مایحتاج عمومی مردم ملموس تر شود.

امین زاده با اشاره به اینکه دولت در تلاش است تا توان بخش خصوصی را افزایش دهد ، تصریح کرد :

دولت تدبیر و امید معتقد است که توسعه بدون عدالت و عدالت بدون توسعه تحقق پیدا نمی کند .پس باید عدالت را جدی بگیریم و برداشته شدن انحصارات دولتی از تلاش هایی است که در این راستا صورت گرفته است تا با شفاف سازی و دسترسی آزاد به گردش اطلاعات ، جلوی رانت و فساد گرفته شود .

معاون حقوقی رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش گفت :

در حوزه اختیارات استانداران نیز در بیشتر استان ها با امضای طلایی استانداران روبرو هستیم و باید اجازه داد استاندار قدرت تفکر و تصمیم گیری داشته باشد.

امین زاده با اظهاراینکه توانایی استاندار خوزستان در رفع چالش های درون استان با ابزاری غیر از تزریق مالی ستودنی است ، اظهار کرد:

کمیته ای مرکب از استانداران و معاونت حقوقی در خصوص اعطای اختیارات ویژه به استانداری ها در حال فعالیت است تا استانداران به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری در استانها، از اختیارات قانونی برخوردار شود که امیدوار هستیم با تفویض اختیار به استاندار توانمند خوزستان تصمیم گیری ها در مرکز استان و توسط استاندار صورت بگیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار