رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان خبرداد:

دستگیری عامل فروش فیلم های غیر اخلاقی و تجهیزات ماهواره ای در کرمان

خبرگزاری پانا:رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغ و فروش محصولات ضد فرهنگی و ضد اخلاقی و کارت رسیور طی عملیاتی خبر داد.

کد مطلب: ۳۸۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ کامبیز اسماعیلی رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار داشت : کارشناسان تیم رصد شبانه روزی پلیس فتا در راستای مقابله با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، صفحه ای را در اینترنت که گرداننده آن مبادرت به تبلیغ و فروش کارت رسیور در فضای مجازی می کرد را شناسایی کردند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: با شناسایی این صفحه، تلاش برای شناسایی عامل اصلی صفحه مورد نظر در دستور کار ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: با پی جویی های فنی و پلیسی انجام شده آدرس گرداننده صفحه مورد نظر که با ترویج فرهنگ ابتذال غرب، عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته بود، شناسایی، پس از اخذ مجوز های لازم قضایی، با یک اقدام عملیاتی غافلگیرانه متهم در یکی از محلات کرمان دستگیرشد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: در بازرسی از منزل متهم ،تعدادی تجهیزات رایانه ای کشف شد که در بازبینی اطلاعات آن مشخص شد این متهم علاوه بر تبلیغ برای فروش کارت رسیور ماهواره ، با بارگزاری فیلم های مبتذل غربی ، اقدام به فروش آن می کرد.

وی گفت:متهم زمانی که با شواهد و قرائن بدست آمده توسط پلیس روبرو شد ، به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ اسماعیلی با اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی دلالت و با صدور قرار وثیقه روانه زندان شد به آن دسته از افرادی که در پوشش فضای مجازی عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته اند هشدار داد و افزود: پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، بسیار مصمم و جدی است .

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان در پایان با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده نظام از طریق فیلم های هالیوودی هدف ترویج خشونت و فحشا را دارند از جوانان خواست با پایبندی به اصول اخلاقی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی خود را از تهاجم دشمن مصون نگه دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار