استاندار کرمانشاه:

دولت به دنبال توانمندسازی روستاها با مشارکت روستاییان است

خبرگزاری پانا: استاندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال توانمندسازی روستاییان با مشارکت خود آن ها است و این طرح را با جدیت دنبال می کند.

کد مطلب: ۳۸۹۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه صبح امروز در آیین افتتاح و بهره برداری ازسی و پنج هزارمین خانه روستایی مقاوم سازی شده در روستای چقاگینو بخش ماهیدشت اظهار داشت: دولت موضوع توانمندسازی و بهبود شرایط زندگی روستاییان را با جدیت دنبال می کند و در همین راستا معاونت توسعه روستایی در حوزه ریاست جمهوری تشکیل شده تا امورات روستاییان با سرعت و جدیت بیشتری پیگیری کند.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن ایران بر روی کمربند زلزله، کشور از شرایط خاصی برخوردار است و به همین دلیل نیازمند مقاوم سازی و اجرای طرح هادی در روستاها هستیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم مشارکت روستاییان در طرح های اجرایی اظهار کرد: خوشبختانه اهالی روستای چقاگینو مشارکت بسیار خوبی در زمینه طرح های مقاوم سازی و طرح هادی داشته اند که این ویژگی موجب توسعه روستا شده است.

مهندس رضایی ادامه داد: ماهیدشت از قدیم در مسیر گذر مسافرین قرار داشته و منطقه سرسبزی بوده است اما اکنون دچار کم آبی شده است که این موضوع باید با احداث شهرک های کشاورزی و کشت های گلخانه ای و بهینه سازی مصرف آب در بخش کشاورزی مدیریت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار