مجتمع ورزشی شهید چمران رامسر ،میزبان جشنواره ملی بازی های بومی و محلی

خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و برورش استان مازندران گفت: بزودی مجتمع ورزشی شهید چمران رامسر ،میزبان جشنواره ملی بازی های بومی و محلی خواهد بود.

کد مطلب: ۳۸۸۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید علی ساداتی یکی از زمینه های مساعد و مناسب برا ی رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان تا کمال ظرفیت آنها را توجه به امر مهم ورزش و تربیت بدنی در مدارس برشمرد و تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش،تامین سلامت جسمی و روانی دانش آموزان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی آنهاست.

وی از فعالیت های ورزشی به عنوان فرصتی مناسب برای تعامل افراد با یکدیگر در راستای رسیدن به هدفی مشترک یاد کرد و گفت: و فعالیت های ورزشی یاریگر کودکان و نوجوان جهت رسیدن به رابطه اجتماعی پویا و مناسب است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان افزود :نظر به اهمیت ورزش برای رشد و تکامل جسمی و روحی دانش آموزان ،همایش ملی بازی های بومی و محلی ،مسابقات طناب زنی و جشنواره الگو های تدریس معلمان تربیت بدنی ،در دو مرحله با شرکت تقریبا 1200 دانش آموز دختر و پسر ، از 6 الی 15 شهریور ماه در مجتمع ورزشی شهید چمران رامسر ،برگزار می شود.
ساداتی ،هدف از برگزاری این همایش را معرفی فرهنگ ها و تعامل سایر استان ها با یکدیگر دانست و اظهار داشت:برگزاری کار گاه های آموزشی ویژه مربیان و معلمان تربیت بدنی وفوق برنامه های تفریحی جالب از دیگر برنامه های این همایش کشوری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار