فرمانده نیروی انتظامی بندرلنگه خبر داد:

دستگیری قاتلان جسد سوخته در بندرلنگه

خبرگزاری پانا: فرمانده نیرو انتظامی بندرلنگه از دستگیری قاتلان جسد سوخته در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۳۸۸۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرلنگه گفت: جسد سوخته اول فردی افغان به نام "شریف" و جسد سوخته دوم نیز متعلق به حمید پیمانکار می باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی با همکاری های فرماندار بندرلنگه و همچنین پیگیری دادستان این شهرستان موفق به دستگیری قاتلان این اجساد شد.

سرهنگ حافظی در خصوص جزئیات کشف این قاتلان گفت: در تاریخ ۱۵ مرداد یک جسد در باوردان بندرلنگه کشف، که به شکل بسیار دلخراش سوزانده شده بود و نیرو انتظامی قادر به شناسایی این جسد سوخته نبود.

فرمانده نیرو انتظامی اظهار کرد: این پرونده به صورت ویژه دنبال شد تا اینکه پاسگاه مغویه بندرلنگه گزارشی از یک خودرو واژگون شده بدون راننده و سرنشین دادند.

وی بیان کرد: افرادی همان روز به نیرو انتظامی مراجعه کردند و بیان داشتند که این خودرو متعلق به شخصی به نام "حمید-الف" پیمانکار است که شماره ی همراه وی نیز از روز قبل خاموش و حتی تلفن همراه ۳ نفر که به عنوان کارگر در کنار حمید نیز مشغول به فعالیت بوده اند خاموش شده و این خانواده از سرنوشت نامعلوم وی نگران هستند.

سرهنگ حافظی افزود: خانواده مقتول پس از اینکه در شهرستان خود نتوانستند حمید را بیابند با مراجعه به شهرستان بندرلنگه عنوان نمودند به کارگرهای در کنار حمید مظنون هستند زیرا تلفن همراه خود را روشن نکرده اند و هنوز نمی خواهند از سرنوشت پیمانکار گمشده ی خود مطلع شوند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرلنگه به عملیات ردیابی و اطلاعاتی تلفن همراه این سه نفر اشاره کرد و بیان داشت: پس از بررسی های لازم مشخص شد این افراد قاتل "حمید " و هم اکنون در ارومیه حضور دارندکه با هماهنگی دادستان این شهرستان مجوز دستگیری این افراد صادر و در یک کار اطلاعاتی دستگیر شدند.

وی در خصوص دستگیری این قاتلان گفت: اردیابی این افراد حرفه ای سخت بود به طوری که با هر بار ردیابی این افراد در یک شهر بودند اما بالاخره امروز رد این قاتلان در مهاباد آذربایجان غربی زده شد و نیروهای انتظامی توانست در یک عملیات ویژه این قاتلان را دستگیر کند.

وی با اشاره به اینکه این سه مجرم پس از انتقال به آگاهی ارومیه به ۷ قتل اعتراف کردند و در تمامی قتل ها نیز جسد را سوزانده اند افزود :متاسفانه ۲ فقره از این قتل ها در بندرلنگه رخ داده است و قاتلان مکان جسد " حمید " را نیز اعلام کرده اند.

فرمانده نیرو انتظامی بندرلنگه خاطرنشان کرد: : بازجویی ها از این سه قاتل در ارومیه همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار