در نمایشگاه مطبوعات و رسانه های جنوب شرق استان تهران در طی بازدید از

خبرنگاران پانا همراهان خوب در عرصه انعکاس اخبار

خبرگزاری پانا: مدیر سابق آموزش و پرورش ورامین در بازدید از غرفه پانا در نمایشگاه مطبوعات و رسانه های جنوب شرق استان تهران گفت: پانا را به عنوان یک دانش آموز و یک همکار خوب دوست داریم.

کد مطلب: ۳۸۸۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، مجتبی عرب عامری، معلم و مدیر سابق آموزش و پرورش ورامین، با حضور در غرفۀ خبرگزاری پانا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های جنوب شرق استان تهران، به دیدار و گفتگو با دست اندرکاران این حوزه پرداخت.

وی در ادامه گفت: مجموعه خبرگزاری پانا فرزند آموزش و پرورش، همراه آموزش و پروش و در کنار آموزش و پرورش برای ارائه اخبار آموزش و پرورش را کمک می کند و ما پانا را به عنوان یک دانش آموز و یک همکار خوب دوست داریم .

عرب عامری خاطر نشان کرد: در مدتی که در آموزش و پرورش بودم رونق پانا و پیشرفت را می دیدم، پانا میتواند برای اطلاع راسانی شفاف و دقیق و مناسب به آموزش و پرورش کمک بکند.

مدیر سابق آموزش و پرورش ورامین افزود: امروز دنیا، دنیای ارتباطات است و دانش آموزان هر چه با مقولۀ ارتباطات، ارکان خبر و گزارش آشنا باشند و در حوزه خبرنویسی خیلی می تواند در سطح ارتقای فرهنگی و می تواند در سطح ارتقای فرهنگی جامعه و حوزۀ اطّلاع رسانی مؤثّر باشند.

/خبرنگار: علی اکبرپور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار