ربیعی:

دولت قصد گرانی لبنیات را ندارد

خبرگزاری پانا: وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه دولت برای افزایش قیمت لبنیات برنامه ای ندارد افزود : مایل نیستیم قیمت لبنیات افزایش یابد چرا که با این کارقدرت خرید مردم کاهش می یابد.

کد مطلب: ۳۸۷۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی ربیعی دیروز درحاشیه بازدید از شرکت شیرپاستوریزه پگاه گیلان در رشت با اشاره به اینکه رونق واحد های تولید لبنیات از چند جنبه برای دولت اهمیت دارد گفت: رونق اشتغال، پیشگیری ازبروز بیماری ها و بالابردن شاخص سلامت عمومی از مهم ترین اهداف دولت برای رونق واحدهای تولید محصولات لبنی است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته به دلیل سوء مدیریت ها و شرایط نا مناسب اقتصادی صنعت پویای گیلان دچارمشکل شد گفت: درصورت استفاده از همه ظرفیت های تولیدی و اقتصادی گیلان نه تنها زمینه های اشتغالزایی بیشتر جوانان این استان فراهم می شود بلکه نیروی کار مازاد دیگر استان ها نیز می توانند در صنایع و واحدهای تولیدی گیلان به کار مشغول شوند.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به جایگاه صنعت ونقش آن در کاهش نرخ بیکاری افزود: تلاش می کنیم با تزریق منابع مالی و تغییربرخی مدیریت ها رونق را به صنعت استان بازگردانیم.

ربیعی همچنین به خشکسالی سال های اخیر و مشکل دامداران گیلان اشاره کرد و گفت : دولت تلاش می کند با کمک مجلس شورای اسلامی مشکلات دامداری ها را رفع کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار