استاندار هرمزگان:

آموزش و پرورش با وجود وزیر فرهیخته پایگاه توسعه کشور شده است

خبرگزاری پانا: استاندار هرمزگان در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه آموزش و پرورش امروزکشور با وجود وزیر فرهیخته پایگاه توسعه کشور شده است، از خدمات دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرروش تجلیل کرد.

کد مطلب: ۳۸۶۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، جاسم جادری افزود: سرمایه انسانی هر جامعه ای محصول آموزش و پرورش است و بدون برخورداری از آموزش و پرورش پویا نمی توان به توسعه امیدوار بود.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با نگرشی عالمانه به رکن توسعه یعنی نظام تعلیم و تربیت، تامین نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه کشوررا با حمایت از آموزش و پرورش هدفگذاری کرده است که رشد اعتبارات و توجه مبنایی به این مجموعه از مصادیق آن است.

رییس شورای آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به رویکردهای دولت تدبیر و امید در توسعه همه جانبه کشور خاطرنشان کرد: آنچه در این مسیر مهم است اینکه دولت در تحقق وعده های خود به مردم با پرهیز از شعارزدگی و ارائه آمارهای غیر واقعی، توسعه کشور را با رویکرد برنامه محور دنبال می کندکه آثار و برکات آن در همه بخش ها مشهود است.

به گفته جادری: مسیر حرکت دولت صداقت و شفاف بودن در عملکردها با مردم است و همه تلاش براین است که توسعه نه در شکل شعاری که در میدان عمل محقق شود و مردم از مواهب آن بهره مند گردند.

استاندار هرمزگان با تاکید براینکه برای رفع مشکلات آموزش و پرورش استان همه ظرفیت ها بسیج است،خاطرنشان کرد: از هرگونه تلاشی برای حمایت از آموزش و پرورش استان و اعتلای این مجموعه دریغ نداریم چراکه براین باوریم که همه امکانات و ظرفیت ها باید در خدمت آموزش و پرورش باشد تا توسعه به معنی واقعی محقق شود.

رییس شورای آموزش و پرورش هرمزگان در پایان بیان داشت: بیشترین مشکلات و تنگناهای آموزش و پرورش استان که درحوزه نیروی انسانی و زیرساخت های آموزشی است که شورای آموزش و پرورش استان به این مهم توجه ویژه ای دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار