هافبک پاری سن ژرمن سال آینده آبی اناری می پوشد

خبرگزاری پانا: هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن از تابستان سال آینده در بارسلونا بازی خواهد کرد.

کد مطلب: ۳۸۵۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از سایت گل، بارسلونا در سال جاری ژاوی هرناندس را از دست داد تا اسطوره این باشگاه با امضای قراردادی سه ساله راهی السد قطر شود. درست است که آبی‌-اناری‌ها تابستان گذشته ایوان راکیتیچ را از سویا خریدند اما به نظر می‌رسد این تیم در خط هافبک خود همچنان دچار مشکلاتی است. آندرس اینیستا در خط هافبک به همراه سرخیو بوسکتس قرار گرفت و آردا توران نیز از فصل زمستان به ترکیب کاتالان‌ها افزوده می‌شود. لوئیس انریکه اما دوست دارد بازیکن دیگری را برای تیمش بخرد تا بتواند خیالش را از بابت کمربند میانی تیمش راحت کند.

آگوستین بندیتو، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که مارکو وراتی 22 ساله ممکن است در تابستان جاری به نوکمپ بیاید اما جوزپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا اعلام کرده به خاطر محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن تا ژانویه 2016 این باشگاه قصد ندارد بازیکن دیگری را به ترکیبش اضافه کند.

منابع خبری در فرانسه اعلام کردند وراتی که اکنون در پاری‌سن‌ژرمن توپ می‌زند، تابستان سال آینده با 50 میلیون یورو به بارسلونا منتقل می‌شود. لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا چند ماه پیش در مورد خرید وراتی گفته بود: مدل فوتبالی که مارکو بازی می‌کند را دوست دارم. او از آن دست بازیکنانی است که خیلی راحت می‌تواند در بارسلونا جا بیفتد.

وراتی هم در تمجید از بارسلونا گفته بود: بارسا یکی از قدرتمندترین باشگاه‌ها در فوتبال دنیاست. اگر این باشگاه از بازیکنی تمجید کند و برای خریدش اقدام کند، آن بازیکن باید به خودش ببالد. حضور یک بازیکن در بارسلونا بسته به ابراز تمایل سران باشگاه و مربی این تیم دارد. باید اعتراف کنم من هم از مدل فوتبالی که این تیم ارائه می‌کند، خوشم می‌آید.

هافبک پیشین باشگاه پسکارای ایتالیا از رئال مادرید هم پیشنهادی دریافت کرده است اما در دوران مربی‌گری کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی و پیشین رئال مادرید فرصت حضور این بازیکن در فوتبال اسپانیا به وجود نیامد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار