گزارش خبری؛

پرواز پرنده‌های ایرانی همچنان در تعلیق/ تداوم شش ماه تعطیلی

خبرگزاری پانا: با وجود تجمع حدود 100 مربی پرواز در مقابل شهرداری منطقه 5، پرواز پرنده‌های ایرانی همچنان در تعلیق باقی مانده است.

کد مطلب: ۳۸۵۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ، به خاطر ۶ ماه تعطیلی سایت پرواز شهران امروز مربیان پرواز مقابل شهرداری منطقه ۲ تجمع کردند.

بنابر این گزارش، ساعت ۱۰ صبح امروز حدود ۱۰۰ مربی پرواز که به دلیل تعطیلی ۶ ماهه سایت پروازی شهران معترض بودند، در مقابل شهرداری منطقه ۵ تجمع کردند.
سینا مضیفیان، مدیر روابط عمومی انجمن ورزش‌های پروازی کشور با اشاره به دلایل ۶ ماه تعطیلی گفت: متاسفانه برخی کوته نظری‌ها و آمارها و اطلاعات نادرست عامل این مساله شد که ظاهرا مدیر امور حومه شهرداری منطقه ۵ دستور تعطیلی را صادر کرد.
وی با بیان اینکه این سایت بیش از ۱۵ سال است که فعالیت می‌کند، ادامه داد: بهترین مربیان و خلبان‌های ما در این سایت حضور دارند و تاکنون ۲ هزار خلبان در این مجموعه آموزش دیده و پرواز کرده‌اند.
مدیر روابط عمومی انجمن ورزش‌های پروازی کشور با اشاره به نشست نمایندگان سایت پرواز شهران با شهردار منطقه ۵ عنوان کرد: شهردار در این نشست صراحتا اعلام کرد نه تنها هیچ مانعی از طرف شهرداری برای پرواز در سایت وجود ندارد بلکه شهرداری هر کمکی نیز این سایت نیاز داشته باشد، انجام می دهد.
تعطیلی سایت ربطی به شهرداری ندارد
حق بدری، مدیر پیشین سایت‌های پروازی استان تهران در گفتگو با خبرنگار پانا با اشاره به این مسئله که تعطیل شدن سایت پروازی شهران هیچ ربطی به شهرداری نداشته گفت: من سه سال مدیر سایت‌های پروازی تهران بودم و با صراحت تاکید می کنم شهرداری و مدیریت حریم منطقه 5 هیچ دخالتی در تعطیلی سایت نداشتند.
مدیر فعلی حریم شهرداری منطقه 5 اضافه کرد: تعطیلی سایت به دلیل نامه ستاد کل نیروهای مسلح و دخالت کلانتری جنت آباد است و ربطی به شهرداری ندارد.
وی اضافه کرد: متاسفانه شاهدیم که برخی دوستان شهرداری و مدیریت حریم را عامل تعطیلی می‌دانند که این امر صحت ندارد. امروز هم وقتی شهردار به صراحت این مسئله را عنوان کرد، کلانتری مانع پرواز مربیان در سایت شد.با این شرایط به نظر می‌رسد تعطیلی شش ماهه سایت پروازی شهران همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار