استان چهارمحال و بختیاری:

صعود به قله 4850 متری علم كوه افتخار گروه كوه نوردی مهرگان شركت گاز

خبرگزاری پانا:گروه كوهنوردی مهرگان این شركت به سرپرستی خلیل هیبتیان و اعضای تیم (نادر یوسفی ،مهدی شاهین ،بهرام حبیبیان پور ،سید حسین موسوی ،بهمن خلیلی ،یارعلی سلیمانی ،رضا غلامی و سعید محمدی )با همكاری روابط عمومی و پایگاه بسیج عاشورا در غالب تیم 9 نفری به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)و آغاز دهه كرامت ، عازم علم كوه، از سلسله رشته كوههای البرز واقع در شمال كشور شد و طی مدت 4 روز وبا هماهنگی های به عمل آمده طبق برنامه زمانبندی توانست به این قله صعود كنند .

کد مطلب: ۳۸۵۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،سرپرست این گروه از وجود شور و شعف در بین هم قطاران خود به هنگام دستیابی به این موفقیت خبرداد و گفت :منطقه علم كوه و تخت سلیمان با بیش از 40 قله بالای 4000 متر، یكی از مناطق حائز اهمیت از لحاظ كوهنوردی می باشد .
هیبتیان تصریح كرد: این كوه بزرگترین و بلند ترین دیواره كوهنوردی فنی كشور را دارا است ،كه از كف یخچال علم چال در حدود 700 متر ارتفاع دارد .
وی ادامه داد: علم كوه با بیش از 4850 متر ارتفاع ،دومین قله بلند كشور است كه در حدود یك قرن پیش در سال 1281 خورشیدی برای نخستین بار توسط یك گروه آلمانی به نام برادران (مولر ) شناسایی شد .
هیبتیان از همت گروه كوهنوردی ، مدیرعامل شركت گاز استان ، رئیس امور اداری و رئیس شورای ورزش و روابط عمومی شركت گاز استان ، به لحاظ حمایتهای مادی و معنوی از برنامه های گروه تقدیر و تشكر كرد و در پایان خواستار افزایش و استمرار حمایتها از این گروه در جهت كسب افتخارات آینده شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار