دبیرکل بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی:

مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر در سالن های استاندارد برگزار می شود

خبرگزاری پانا:دبیرکل بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور گفت: مسابقات این دوره از رقابت ها در سالن های استاندارد ملی و آسیایی برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۸۵۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبر گزاری پانا ،رسول صادقی صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی سرپرستان کاروان های ورزشی از 30 استان کشور که در محل باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: در این رقابت ها سعی بر این بود تا از سالن هایی در سطح کلانشهر تبریز استفاده کنیم که با استاندارد ملی و آسیایی فعالیت می کنند.
وی همچنین در ادامه اظهار داشت: بلافاصله بعد از ابلاغ میزبانی ستاد اصلی المپیاد با 3 معاونت سعی کردیم از تمامی ظرفیت های استان در این زمینه استفاده کنیم.
وی افزود: هم سالن های ورزشی و همچنین محل اسکان و خوابگاه ها در حد استاندارد ملی تعبیه شده به طوری که دانشگاه تبریز به عنوان محل اسکان تیم ها درنظر گرفته شده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه تأکید کرد: برخی از رشته ها در سالن های موجود در دانشگاه تبریز برگزار می شود و برای برخی دیگر از رشته های ورزشی بهترین سالن های سطح شهر در نظر گرفته شده است.
صادقی در ادامه به مراسم افتتاحیه این رقابت ها اشاره کرد و گفت: افتتاحیه این مسابقات امروز 25 مردادماه رأس ساعت 18 در سالن ژیمناسیوم دانشگاه تبریز برگزار می شود و در ادامه برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار