در دیدار با وزیر اطلاع‌رسانی سوریه

امیرعبداللهیان: ظریف در سفر به منطقه حامل پیام مهمی بود

خبرگزاری پانا: عمران الزعبی، وزیر اطلاع‌رسانی سوریه که در رأس هیأتی جهت شرکت در هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به تهران سفر کرده روز شنبه با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۳۸۴۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به سرویس سیاسی پانا، وزیر اطلاع رسانی سوریه در ابتدا توافق هسته‌ای را به مقام معظم رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و این توافق را یک پیروزی برای همه ملتهای منطقه برشمرد.

وی با تقدیر از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت سوریه در مبارزه علیه تروریسم اظهار داشت: سوریه با توطئه ای صهیونیستی مواجه است و متأسفانه برخی کشورهای منطقه با این توطئه همراهی می‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم سوریه گرفتار گروه‌های تروریستی مانند داعش و جبهه النصره شده اند که این گروهها متحدان و مزدوران رژیم صهیونیستی می‌باشند.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار بر نقش حساس رسانه‌ها در اطلاع رسانی صحیح حوادث اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران راهبرد کنونی خود در سوریه را ادامه داده و استراتژی خود را در مبارزه با افراط گرایی و حمایت از سوریه تغییر نخواهد داد. حمایت از همسایگان ، دوستان و متحدان در اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر اخیر وزیرخارجه کشورمان به سوریه بعد از توافق هسته‌ای گفت: دکتر ظریف در این سفر حامل پیام مهمی برای همسایگان ، کشورهای عربی و محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار