مدیر آموزش وپرورش شیروان:

خبرنگاران کارهای خوب را در رسانه ها برجسته کنند

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش وپرورش شیروان به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران کارهای خوب را در رسانه ها برجسته کنند.

کد مطلب: ۳۸۲۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگاران آموزش وپرورش پانا، خلیل چاره ساز با گرامی داشت یادوخاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهیدان صارمی و امانی در جمع اصحاب رسانه شهرستان افزود:خبرنگاران چشم و گوش مردم هستند اگر فعال و پویا باشند جامعه ی در حال حرکت را به سوی خوب شدن و زیبا شدن سوق خواهند داد در غیر اینصورت اتفاقات ناگواری برای جامعه رخ خواهد داد.

وی اظهارداشت:اگر خبرنگاران به طور جدی در تمام میادین وارد شوند بسیاری از مشکلات جامعه و آسیب های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کردو جلوی خیلی از انحرافات گرفته خواهد شد.

چاره ساز با بیان گوشه هایی از افتخارات کسب شده در رتبه های اول استانی و کشوری و برتر در زمینه های کنکور،المپیاد های علمی و پایا،مسابقات فرهنگی و هنری،ارائه مقالات،آزمون پیشرفت تحصیلی،انجمن اولیاء و مربیان،بنیه علمی،جشنواره نوجوان خوارزمی،سرگروه ها توسط همکاران فرهنگی و دانش آموزان گفت:به عنوان دومین شهر استان باید جایگاهمان را نسبت به قبل ارتقاء دهیم.

مدیرآموزش وپرورش شیروان از افتتاح تعدادی پروژه های عمرانی بزرگ از جمله دبیرستان دخترانه زینبیه،هنرستان فنی حضرت امام خمینی (ره)،خوابگاه و سلف سرویس دبیرستان نمونه و یک باب آموزشگاه در روستای خانلق در هفته دولت سال جاری خبر داد.

وی افزود:تکمیل ساختمان نیمه تمام خانه معلم،آبیاری قطره ای نمودن اردوگاه زوارم و قرار گرفتن در ردیف جذب اعتبارات کشوری،تجاری سازی حاشیه دبیرستان زینبیه از پروژه های در دست اقدام می باشد که در آینه نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

چاره ساز با اشاره به اینکه شیروان پتانسیل های زیادی برای توسعه و پیشرفت در زمینه های آموزشی و پرورشی دارد گفت:اگر خیلی از رتبه های علمی کشوری را هم کسب نماییم اما در زمینه اخلاقی و دینی با دانش آموزان کمتر کار شود بدین معناست که هیچ کار مفیدی انجام نداده ایم و انتظاری که از همکاران خودم دارم این است که در زمینه های اخلاقی و دینی با دانش آموزان نسبت به گذشته بیشتر کار شود.

مدیرآموزش وپرورش شیروان با بیان تقدیر و تشکر از خیرین به جهت حمایت های معنوی و مالی نسبت به آموزش و پرورش افزود:از خیرین درخواست می کنیم که با فروش زمین های اهدایی در قطع کوچک که امکان ساخت آموزشگاه در آن وجود ندارد موافقت نموده تا با نام خود خیرین در ساخت مکان های آموزشی و پرورشی دیگر هزینه گردد.

وی با توجه به گرایش اکثر دانش آموزان نسبت به ادامه تحصیل در رشته علوم تجربی گفت:از دانش آموزان درخواست می کنیم که با توجه به اشباع جامعه در زیررشته های گروه پزشکی در رشته های دیگر ثبت نام نمایند چون که جامعه نیاز به وکیل و هم مدیر و ... دارد.

در پایان توسط مدیر آموزش و پرورش شیروان لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به خبرنگاران تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار