استاندار خراسان جنوبی

بیمه مسئولیت وحوادث برای خبرنگاران تهیه شود

خبرگزاری پانا :استاندار خراسان جنوبی گفت : بیمه حوادث و مسئولیت برای خبرنگاران استان در چارچوب وسازکارهای قانونی تهیه شود.

کد مطلب: ۳۸۲۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، وجه ا.. خدمتگزار پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران با بیان این مطلب که برای ارتقاء استان باید تلاش کرد گفت : همه ما باید با برگزاری جلسات مشورتی و حمایت همدیگر جهت بازگشایی گره مشکلات مردم استان قدم برداریم .


وی وظایف تمامی ادارات کل استان را مشخص شده عنوان کرد وافزود : وظایف و ساختارکاری هر اداره مشخص است واداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی نیز براساس سازه کارهایی که دارد خبرنگاران را مشخص و انتخاب میکنند.

استاندارخراسان جنوبی گفت: فرهنگ اعتماد، صداقت و سلامت باید در جامعه بدون هر گونه جانبداری با قلم خبرنگاران ایجاد شود.

خدمتگزار، خبرنگاران را افرادی امین، دلسوز، پیگیر و جدی دانست و گفت: باید فضای اعتماد، اطمینان و باور بین مخاطبین و دستگاه‌ها توسط خبرنگاران حاصل شود.


وی به نقش رسانه در پویایی جامعه اشاره کرد وافزود : خبرنگاران در گسترش فرهنگ اعتمادسازی بدور از هرگونه جانب‌داری در جامعه نقش ایفا می‌کنند و فرهنگ‌سازی، دارا بودن نقش پویایی، ایفای نقش تعاملی و سازندگی از دیگر نقش‌های این قشر فرهیخته است.


استاندار خراسان جنوبی گفت : بیمه حوادث و مسئولیت برای خبرنگاران استان در چارچوب وسازکارهای قانونی تهیه شود.



خدمتگزار با بیان این مطلب که کار خبرنگاران خیلی حساس است گفت : خبرنگاران دربکارگیری نوع واژها و کلمات در تولید خبر دقت داشته باشند .



استاندار خراسان جنوبی ادامه داد : ایفای نقش تعامل و سازندگی بین تمام مسئولان و ارگان‌ها از دیگر وظایف خبرنگاران دلسوز و متعهد به شمار می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار